Cecilie Westhin ja Fablefantin ystävät - miltä merkiltä olette löytäneet kesäksi vaatteita?
Niin siis, miltä merkeiltä olette löytäneet tytöille kivoja vaatteita ensi kesäksì? Kysyin tätä angelinakolta tuolla yhdessä ketjussa, mutta et varmaan ole sitä enää nähnyt... Vaatemakumme on monesti mennyt yksiin ja siksi kohdistin kysymykseni sinulle. Muidenkin vastaukset ovat enemmän kuin tervetulleita!! Petyin kovasti Fablefantin ja Cecilie Westhin kesämallistoihin. Näiltä meillä on ollut nyt talvella vaatetta. P&P:ltä tilasin kesäksi mekkoja, housuja ym. ja Mim-pi:lta löysin jotain kivaa, mutta jotakin kaipaisin vielä. Vaikka innokas nettishoppailija olenkin en ole nyt jaksanut kovin innokaasti tutustua eri mallistoihin, ei ole oikein ollut aikaa. On tullut tsekattua meidän aiemmat vaatettajat, mutta niistä ei nyt tosiaan tunnu löytyvän. Mistä löytyisi Pomme Framboise uusinta mallistoa kuvina? Näistä olen myös aiemmin tykännyt. Minkähän merkin mallistoon kannattaisi tutustua? Outoa, ettei nyt tunnu tulevan vastaan " pakko saada" vaatteita lainkaan. No joo, kaupoissa on vasta vähän kevättä ja kesää, netissä kuitenkin jo enemmän.
Kiitos, jos viitsitte vastailla!
Kommentit (2)
En muistanut lainkaan tuota Tea Collectionia, meillä oli joitakin tuolta viime kesänä ja olivat oikein kivoja. Nytkin niillä näytti olevan joitakin meille sopivaa, pitääpä etsiä, josko jostain nettiputiikista löytyisi haluamani, koska tuoltahan ei suoraan saa tilattua.
Monsoonin vaatteita olen joskus katsonut, mutta niissä on aina ollut mielestäni vähän liikaa rusetteja ym. siis vähän liikaa kaikkea :-) Nyt ihastuin muutamaan hameeseen kovasti, mutta saako noita netistä mistään? Meilläpäin kun ei noitakaan kaupoista löydy :-(
Cakewalkilta olen usein tilannut muutaman piristysruiskeen, mutta nyt ei löytynyt mitään, joka olisi jäänyt mieleen kummittelemaan.
Muutamilta suosikeiltani ei ole vielä tullut kesämallistoa, joten ehkäpä tässä vielä kesävaatteita saadaan. Ei vain millään malttaisi odottaa, vaikka juuri vasta tullut talvi!
Pikku hiljaa nuo nettiinkin tuntuu tupsahtelevan. Minun vakkareita lastenvaatteissa ovat olleet myös Monsoon ja mitä on keväästä näkyvillä, niin hyvältä näyttää. Joitain helmiä on nähtävissä! http://www.monsoon.co.uk/icat/children ja toinen mikä äkkiseltään tulee mieleeni on Tea Collection (olen tilaillut Jenkeistä) http://www.teacollection.com/ Nuo on aina yllättäneet positiivisesti! Eiköhän tässä kuukauden sisään nähdä hyviä mallistoja, tai ainakin helmiä eri mallistoissa mitä kevät tuo tullessaan!