Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkinen sänky??

10.02.2008 |

En tiedä mihin aihe alueseen olisin tämän laittanut, mutta laitoinpa tänne...

Eli olen yrittänyt saada selville tämän lastensängyn nimeä ja valmistajaa, myöskin kiinnostaa mitkä liikkeet tätä sänkyä myy?

En löytänyt muuta kuvaa tai linkkiä kuin tämän huutiksen linkin, missä on sängystä kuva.

Jos joku ystävällinen osaisi kertoa minulle, olisin todella kiitollinen tiedoista :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netissä on tällainen Lahdessa oleva sänky myynnissä...

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=72019550

Vierailija
2/7 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Katsoppa http://www.iskukoti.fi/iskuasp/kotiweb.nsf/sp?open&cid=tuotedata&id=FB8…

Heiilä olen nähnyt vaatekaapissa kyseisien norsun, mutta onko se nykyään sama kuva? Anyway, muuten sänky näytti about samanlaiselta. Eli kyse Möhkö-sarjasta.

-Maalisprinssin mutsi

Vierailija
4/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuon sarjan tiesinkin, sängyt tosiaan ovat ihan samanlaiset, mutta kuva vain on eri, onkahan kyseessä sama tuote, mutta eri kuvalla. itse olen ajatellut että olisivat eri valmistajan tekemiä...en sitten tiedä mistä olen moista päähäni saanut ;)

Kuitenkin tuo norsun kuva miellyttäisi silmää enemmän kuin möhkön kuva.

Lisää saa vastailla jos joku osaisi asiaa minulle selventää.

Vierailija
5/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi nyt ainakin myytävänä sellainen, mistä haaveilet:) Löysin kun surffailin. Hrmi vaan kun on niin kaukana:(

Vierailija
7/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa olen katsellut, mutta tosiaan välimatkaa liikaa ja matkahuollonkautta tulisi ihan kauheet postimaksut :(

Etsintä jatkuu...