Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne moraalisesti oikein tuoda Filippiiniläishoitajia Suomeen kun

Vierailija
10.02.2008 |

Filippiineissä jo paha pula hoitajista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin arveluttavaa.

Vierailija
2/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämestäni A N T E E K S I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lupaan olla tarkempi jatkossa!

Yst. terv.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suomalaisten hoitajien lähteminen Norjaan paremman palkan perässä, vaikka meilläkin on pulaa hoitsuista.

Vierailija
4/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sydämestäni" yhdellä m:llä.

Vierailija
5/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maassa on talous niin kehno, ettei siella ela. mielestani voi vaatia hyvaa suomenkielen taitoa, mika ei kai ole heista kellaan. olen englannissa ollessani tavannut ja tyoskennellyt monien filippiinojen kanssa ja vaikka suurin osa heista on opiskellut englanniksi, on kieli silti kehnoa, tuoden ongelmia ja vaaroja toihin.

Vierailija
6/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa on oikeus saada palvelua sekä suomeksi että ruotsiksi, ja filippiiniläiset ei todellakaan osaa kumpaakaan. Itseäni kyllä vähän pelottaisi tuo kielitaidon puute, ja kuvittelisin että hyvin moni, varsinkin vanhus, tuntisi olonsa turvattomaksi kun ei ole yhteistä kieltä.

Vierailija
7/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syyttelet muita kirjoitusvirheestä ja teit itse sellaisen jo eka viestissä. Tonttu.

Vierailija
8/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heitä olla kunnalliselle puolelle tuomassa, joten ette ihan noin vaan " joudu" heidän hoidettavaksi.

Vierailija
9/9 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiinien valtio itse haluaa että ihmiset muuttavat ulkomaille. Presidenttikin on pyytänyt ihmisiä lähtemään maasta ja olemaan koskaan palaamatta takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme