Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoropäivähoidosta?

Vierailija
10.02.2008 |

Ups kävipä enter liian nopeesti...

Eli tarvitseeko sinne toimittaa vanhempien työvuorolistat vai ilmoittaako vanhempi itse tekemän listan koska lapsi tarvitsee hoitoa ja koska ei ja päiväkoti sitten luottaa siihen et on " oikea" .

Ihmettelen kun tuttavat hakevat päiväkotipaikkaa vuoropäiväkodista ja vain äiti tekee vuorotyötä mutta mies haluaa harrastaa pari kolme kertaa viikossa ja jos äiti töissä niin lapset voi olla tarhassa. Entä kun uusiperhe niin onko merkitystä kun asuvat samassa taloudssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorotyötä, ei riitä että mies haluaa harrastaa kolme kertaa viikossa.

Vierailija
2/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee siis joka toinen viikko 6-14 ja joka toinen 14-22. Mä itse teen nykyyän liukuvaa työaikaa, kun mies on iltavuorossa teen 7-15 ja kun mies on aamu vuorossa teen 9-17.

Lapsi tekee joka toinen viikko 13-16 ja joka toinen viikko 8-15. Kaipaan niitä aikoja kun lapsi oli joustavassa päiväkodissa. Tän hetkiselle Lto:lle noi lapsen joka toisviikkoiset aamut isän kanssa kotona on maailmaa mullistava ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis olen ryhmiksessä töissä. Kyllä ne työajat kysellään hoitosopimuksessa mutta ei joka viikko erikseen niitä kysellä. Nyt oli just yksi perhe missä isä on työtön ja äiti vuorotyössä ja ryhmis ylipaikoilla (eli lapset virikehoidossa) niille ilmoitettiin että virikehoitopaikka on kalliimpi ja voi olla että tulee siirto muualle jos välttämättä haluavat hoitopaikan pitää.

Vierailija
4/4 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... muakin kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi