Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tmv. Ihmisella on oma fyysinen " tila" ymparillaan, jos joku henkila josta et pida tai jota et tunne hyvin tulee liian lahelle otat askeleen taaksepain. toisaalta taas ne tietyt i

Vierailija
10.02.2008 |

tietyt ihmiset joiden lähellä tunnet olosi hyväksi päästät lähelle ilman kavahtamista. Mikä on sinun fyysinen tilasi mitaltaan ja pystytkö päästämään siihen henkilöä, jost et pidä?

( sorry sinä jolta kopsasin tän, oli vaan niin hyvä aloituksenaihe )

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt osaa sanoa kuin kaukana se on, kädenmitan päässä suunnilleen. Sitä lähemmäksi ei ole asiaa kuin tietyillä ihmisillä, jotka tunnen ja luotan kuin kiveen. Välillä olen tavannut ihmisiä, jotka on tuntunut heti luontevalta päästää lähelle ja heistä onkin tullut hyvin läheisiä ihmisiä minulle.

Vierailija
2/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma reviiri on ainakin metrin luokkaa. Esim. ruuhkabussissa mielummin seison kuin istun jonkun tuntemattoman vieressä, ikkunapaikalle jumiin jääminen on jo aika pahapaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipusut on ihan jees aivan uudenkin tuttavuuden kanssa. Olen tekemisissä paljon ulkomaalaisten kanssa ja asuin pitkään toisissa maissa. En ole mitenkään riippuvainen omasta tilastani.

Vierailija
4/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltiin siis peräkkäin ja kyseinen ukko tuli hengittämään niskaan jotenkin sillä tavoin, että se tuntui nylkytykseltä. Vaikea kuvailla. Aurinko paistoi ja näin varjoista sekä kuulin korvilla hänen sijaintinsa, mutta en osaa sentteinä kuitenkaan sanoa tarkkaa etäisyyttä.

Vierailija
5/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun on sit tosiaan parasta seista bussissa aina, ettei kukaan vaan tuu viereen. Mitä kamalaa siinä on? Taidat olla niitä ihmisiä, jotka ei edes viitsi sanoa että on jäämässä bussista pois, vaan pukee käsineitään hirveellä vimmalla vinkkinä siitä että on jäämässä. Jos vierustoveri ei ymmärrä, niin sit vaan jyräät yli sanomatta mitään.

Vierailija
6/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä sun on sit tosiaan parasta seista bussissa aina, ettei kukaan vaan tuu viereen. Mitä kamalaa siinä on? Taidat olla niitä ihmisiä, jotka ei edes viitsi sanoa että on jäämässä bussista pois, vaan pukee käsineitään hirveellä vimmalla vinkkinä siitä että on jäämässä. Jos vierustoveri ei ymmärrä, niin sit vaan jyräät yli sanomatta mitään.

Vierailija
7/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku luennoitsija taisi meillä koulussa sanoa, että meillä täällä pohjoisesa se " oma tila" on yli kolminkertainen verrattuna esim. espanjalaisiin ja muihin eteläeurooppalaisiin.

Mun oma tila on kanssa tosi iso... varmaan 1,5m. Mä en muutenkaan siedä " vieraampien" kosketusta. Esim. mun pomolla oli tapana taputtaa olalle... Mä koin sen aina hyvin vastenmielisenä. Pomo ei missään nimessä tehnyt sitä millään pahalla. " Läimäisi" vaan esimerkiksi kehujen yhteydessä. Häneltä se siis oli ihan " hyvä ele" , mutta mä meinasin kerran sanoa sille, että " taputtele koiraasi, älä mua" . Tajusin kyllä sen, että minussa se vika on ja pidin tietty suuren suuni kiinni.

Sitten taas... mun oma mieheni sai heti ensi tapaamiselta tulla lähemmäksi (ei harrastettu seksiä tai edes suukoteltu, ihan kaveripohjalla käytiin aluksi kaljalla). Ihmettelin sitä silloin, että miksi tuon ihmisen läheisyys tuntui niin " oikealta" ... Noh, nyt me olemme naimisissa ja meillä on lapsi, ehkä sen vaan tiesi :)

Vierailija
8/8 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten taas... mun oma mieheni sai heti ensi tapaamiselta tulla lähemmäksi (ei harrastettu seksiä tai edes suukoteltu, ihan kaveripohjalla käytiin aluksi kaljalla). Ihmettelin sitä silloin, että miksi tuon ihmisen läheisyys tuntui niin " oikealta" ... Noh, nyt me olemme naimisissa ja meillä on lapsi, ehkä sen vaan tiesi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi