mitä tekisitte kun mies pettää luottamuksenne?
miehellä on ollut luottokorttiini rinnakkaiskortti. alunperin sovimme että hän saa kortin sillä ehdolla että mainitsee aina kun on sitä käyttänyt tai aikoo sitä käyttää. tämä toimi jonkin aikaa, kunnes yhtäkkiä sain monen sadan euron laskun, mies oli tuhlannut rahaa (ruokaan, bussikorttiin ja muuhun tarpeelliseen, toki). sain tietää vasta kun minulle tuli maksumuistutus.. mies oli ottanut laskut ja piilottanut ne aikoen itse maksaa laskun. no eipä ollut maksanut ja hyvä, ettei minulle tullut ulosottoa siitä laskusta.
jonkin aikaa hommaa katseltuani otin mieheltä kortin pois ja selitin syyn. mies katui. nyt sain tänään taas laskun: 400 euroa! mies oli jotenkin saanut kortin uudelleen ja nyt mietin miten se lasku maksetaan.
tarviiko sanoa etä olen todella, todella pettynyt mieheeni. mitä tekisit minun sijassani? olen niin järkyttynyt etten osaa edes itkeä!
Kommentit (9)
tienaatko rutkasti enemmän kuin miehesi, vai miten tuollainen systeemi?
Kerran lui parisuhdepalstalta, kun vaimolle oli tullut lasku lahjasta, jonka mies oli vaimoleen ostanut. Ei kai vaan teillä?
miehellä ei ole luottotietoja ja luottokortti on siltä varalta että jotain tarvitaan kaupasta ja rahaa ei ole. siis ihan perussettiä. miehen rahankäyttö ja bisnesajattelu on todellakin lapsen luokkaa ja siksi hänellä on rinnakkaiskortti minun tiliini.
kutsu tätä äiti-lapsisuhteeksi jos haluat, minä taas kutsun tätä asioiden hoitamiseksi. mies ei ole paha, vaan äärimmäisen huono rahankäyttäjä. nyt vaan luottamus on kärsinyt pahan kolhun ja mietin mitä tekisin. äidiksi en halua alkaa ja siksi en tästä nalkuta.
ja jos luitte tarkkaan, olen jo katkaissut kortin kertaalleen. yllätyksenä tuli se, että mies on saanut uuden kortin haltuunsa! PRKL!
Se on jo aika paha mielestäni, ei mene enää mitenkään huolimattomuuden tai muun piikkiin vaan on ihan tarkoitushakuista.
En tiedä mitä tekisin, luu kurkkuun varmaan. Muuten meno jatkuu vielä hurjempana, veikkaan.
Meilläkin monesti syttynyt sota luottokorttilaskujen jälkeen. Tosin mies on se perheen rahan tienaaja ja kortti siis hänen oma, mutta koko perhe siitä kärsii kun luottokorttilaskuja joudutaan maksamaan satoja euroja kuussa!
Pitkään olen ollut jo " rahakirstunvartijana" , miehellä ei ole esim. aikoihin ollut pankin nettitunnuksia.
Nyt on taas hetki mennyt hyvin, kohta varmaan taas " räjähtää" ...
Vierailija:
mikä on heidän vastuunsa?ap
katkaisin vain kortin, en siis kuolettanut sitä. mun mokani kun olin sinisilmäinen. :/
ap
kysynpä mieheltä että mikä oli veruke millä hän sai kortin uudelleen. ehkä kadonneen tilalle?
kysymys ei kuitenkaan ole nyt tästä vaan siitä, että mitä ihmettä teen. lemppaanko pihalle lempeän isän tämän takia vai alanko nalkuttavaksi äitivaimoksi? kylläpä ottaa päähän. suorastaan v****ttaa!
Puhut kuin kyseessä olisi lapsi-aikuissuhde?
Kortti halki vaan! Jos ei aikuinen mies osaa vastata omista tekosistaan ja varsinkaan jos ei edes itse saa visaa niin miksi sinä sille sen annat?
Ihan kieroutunut koko parisuhde teillä..
Kuulostaa juuri siltä, että äiti on ostanut 10 vuotiaalle kännykän ja tämä tehnyt hirveän laskun siihen!!