ollaanko me outo lapsiperhe?
meillä kun käy jokapäivä joku kylässä.
monasti joku lapsiperheellinen kaveri saattaa olla aamusta iltapäviään ja sit taas joku toinen tulee kun he lähtevät.
nytkin koko viikonlopun ollut lapsettomia ja " lapsellisa" vieraita.
minusta on kivaa kun käy kylässä vieraita mutta olen miettinyt että ollaanko outoja kun jokapäivä on joku kylässä.
Kommentit (6)
ja syyt miksi tykkään että kyläillään
1.olen niin laiska että itse en jaksa mihkään lähteä
koska vihaan sitä pukemis rumbaa.
2.lapset saa leikkiseuraa
3.minä saan juttuseuraa
-ap-
Meillä ei käy juuri koskaan ketään, eikä itsekään juur kyläillä ja siltikään en koe olevani outo=)
En vain jaksaisi itse jatkuvaa vierasmäärää enkä todellakaan tutustu ihmisiin niin helposti/hyvin että voisin joka päivä kutsua jonkun kotiini. Olen kotikissa ja vietän aikaani mieluummin oman perheen kesken.
mielikuvituksessakin on toivomisen varaa. Millaisen kuvan annat lapsillesi, sellaisenko jossa koti on kuin majatalo. Oletteko mustalaisia tai mamuja?
Mulla on muutama kaveriperhe, jossa samanlainen meininki, aina useita vieraita viikonloppuisin.
Itse en jaksaisi, koska olen vähän stressaaja, eli kodin on oltava tiptop ja hyvät tarjottavat ym. jos vieraita tulee. Lisäksi harrastamme, on luottamustoimia, lasten menoja, emme siis ole aina kotona. Kolmanneksi olen päivät kotona lasten kanssa, joten vapaa-aikana haluan olla muuallakin kuin kotona.
Meilläkin käy vieraita, tällä viikolla on käynyt kahdet vieraat, olen nähnyt kavereitani kaupungilla ja liikkumassa neljästi, olemme vierailleet eri ystävillä ja sukulaisilla kolmesti, lisäksi lasten kaverivierailuja lähes joka päivä, harrastukset, kerhot ym.. Aika tavanomainen viikko.
ja ei täälä nyt illalla klo 5 jälkeen ylenäs ole ketään:)
lähinä päivisin kun mies on töissä ja minulla tylsää. kerhossakin kyllä käydään aina keskiviikkoisin ja välillä sitten ulkoilemme.
eli teemme toki mutakin kun istumme sisällä ja keitämme kahvia:)
-ap-
Kaksin vauvan kanssa 24h päivässä on jotenkin ahdistavaa.