Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoako anopille raskaudesta vai ei?

Vierailija
03.02.2008 |

Miehen äiti on mielisairas ja aivan kamala ihminen. Olemme hänen kanssaan tekemisissä ehkä kerran vuodessa. Emme haluaisi olla ollenkaan, koska on ollut miehelleni julma lapsesta saakka ja minuakaan ei kohtele nätisti. Hän ei esim. koskaan kutsu minua nimeltä, vain huoraksi. Välillä ryyppää rankasti eikä koskaan ota lääkkeitä sairauteensa. Ei siis varmaan haluakaan parantua...

Tekisi mieli olla kertomatta hänelle tulevasta, ensimmäisestä lapsenlapsestaan, koska emme usko, että lapselle olisi mitään hyötyä tutustua mummoonsa. Anoppi vihaa lapsia, ja yritti hukuttaa mieheni hänen ollessaan 10-vuotias :( Mutta toisaalta, jos hän saisi tietää minun olevan raskaana ilman että hänelle on kerrottu, niin seuraukset voisivat olla vielä pahemmat. Menimme esim. häneltä salaa naimisiin, ja kuultuaan poltii autotallimme ja yritti polttaa talommekin siinä onnistumatta.

Mitä te tekisitte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menen hänen kanssaa, joskus en. Olen puhunut tuosta lähestymiskiellosta miehelle, mutta hän ei ole asiasta kovinkaan innoissaan, en vain tajua miksi. Olen kyllä harkinnut hankkia sen, ja lapsellekin sitten joskus jos mies suostuu.

ap

Vierailija
2/2 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoppi hoidossa? Olisin nimittäin yhteydessä anopin hoidosta vastaavaan tuosta tilanteesta. On edesvastuutonta antaa noin potentiaalisen vaarallisen ihmisen olla vapaalla jalalla. Teillä on myös vastuu asiassa! Noin muuten pysyisin hänestä kaukana ja pitäisin myös syntyvän lapsen täysin erossa. Ihan turvallisuussyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi