Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosaliharrastuksesta

Vierailija
10.02.2008 |

Onko täällä paljon kuntosalilla kävijöitä?

Kuinka usein ja miten treenaatte? Onko tulut tuloksia? Paljonko maksat harrastuksestasi? Suositteletko kuntosaliharrastusta myös muille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äärimmäisen tylsää, ei ole mun laji, tykkään enemmän kaikista pallopeleistä (lentopallo, sulkis). Mut pakko nyt vaan liikkua monipuolisesti.

Vierailija
2/3 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kuntokeskukseni vuosikortista 32e/kk. Kaupungin kuntosalille pääsisi halvemmalla, mutta tykkään myös ryhmäliikunnasta.

Itse treenaan kolmijakoisella ohjelmalla mahdollisimman isoilla painoilla, sillä haluaisin paljaalla silmällä erottuvat lihakset ;-) Kaapiksi en ole vielä kolmessa vuodessa muuttunut, mutta jotain tulosta sentään on havaittavissa. Ja ilman muuta suosittelen saliharrastusta!

Vierailija:

Onko täällä paljon kuntosalilla kävijöitä?

Kuinka usein ja miten treenaatte? Onko tulut tuloksia? Paljonko maksat harrastuksestasi? Suositteletko kuntosaliharrastusta myös muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aloittanut treenaamisen vasta 3 kk sitten. Minäkin treenaan kolmijakoisella ohjelmalla ja olen todella innostunut treenauksesta. Minulla on ylimääräisiä kiloja. Niistä en ole vielä onnistunut pääsemään eroon, mutta kiinteytymistä on jo hieman tapahtunut. Toivottavasti tämä ei ole ainoastaan alkuinnostusta vaan että jaksan treenata säännöllisesti pitkään.

Olen yrittänyt treenata painoilla, joilla jaksan sen max 10 toistoa. Olen kuitenkin huomannut, että olen ollut joissain liikkeissä " varovainen" ja aionkin nyt lisätä painoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi