Tamperelaiset ja lastentarvikekirppis pikku-Lizko
mielipiteitä? Otin pöydän juuri sieltä ja katselin hintoja... Tuntuu että osa myyjistä pyytää nykyään aika paljon todella huonokuntoisista vaatteista. Tämän saman olen huomannut kyllä muillakin kirppiksillä. Itse koitin hinnoitella järkevästi ja toivon että vaatteet menis kaupaksi. Tosi vähän paikkoja missä kierrättää. Nyt on saatava varastot tyhjiksi ja luovun lähes kaikista vaatteista.
Kommentit (2)
Toivon myös että pöytä tyhjenisi noilla kohtuu hinnoilla. Tuntuu että euron myötä on kirppiksenkin idea muuttunut. Itse kiertäessäni, en olisi ostanut niillä hinnoilla mitään. Nyt kun hinnottelin, yli kympin tosiaan vaan muutama haalari, joita ei juurikaan ole käytetty! Monet pöydät kyllä tosi täysinä ja katselin kun myyjät hakivat tavaroitaan pois...
Olen itse huomannut saman;ylihintaa on. Itse en maksaisi monestakaan niin paljoa mitä pyydetään. Itse olen myynyt sielä useaan otteeseen ja pitänyt hinnat alhaisena. Vain ihan pienestä osasta olen pyytänyt reilummin, lähinnä niistä joista en oikeesti ole ollut valmis luopumaan vähemmällä. Mutta mulla ei tainnut mikään maksaa 10¿ enempää. Suurin osa oli 0,50-2¿. Mutta tuloksena oli lopuksi lähes tyhjä pöytä ja sain useita satasia lasten uusiin vaatteisiin.Mitään tahraista tai vähänkään risaista en myynyt.