Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäeroksi 2v10kk. Mitä odotettavissa? :)

Vierailija
10.02.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle noin kuukauden päästä...

Vierailija
2/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v 10 kk ikäinen on jo vaipaton, syö itse, pukee itse, käy itsenäisesti vessassa, nukkuu yönsä kunnolla, kävelee (eli ei tarvi tuplarattaita, seisomalaudan ehkä).

Meillä kahdella ekalla ikäeroa 1 v 5 kk ja sekin oli suht helppoa. Kakkosella ja kolmosella on 2 v 8 kk ikäero ja vielä helpommalla ollaan päästy. Kolmoselle ja neloselle tuleekin sitten 11 kk ikäero, siinä piisaa jo haastetta :D

Meillä ei ole ollut juurikaan mustasukkaisuutta, ollaan otettu isommat lapset heti alusta asti mukaan vauvanhoitoon ja annettu myös heille omaa aikaa vanhemman kanssa, ilman vauvaa. Ei ole ollut taantumista, päinvastoin isommilla oli kova kiire kasvaa vielä isommiksi kun perheeseen tuli vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa siis itse vastata, mutta suunnitelmien mukaan jos heti tärppäisi, meille tulisi jotakuinkin samanverran ikäero lapsukaisten välille.

Vierailija
4/4 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni on ollut helppoa. Esikoinen oli vauvan syntyessä jo ihanan helppo. Tietysti pientä mustasukkaisuutta oli alussa, (ei suostunut iltaisin käymään nukkumaan), mutta helpolla kuitenkin päästiin. Nyt lapset reilu 4,5 vuotta ja 1v8kk ja yhteisiä leikkejäkin jo löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän