Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä tämmöisestä miehestä?

Vierailija
10.02.2008 |

uskomaton juttu tulee NYT, lupaan.

Serkkuni mies voinut kauan huonosti, seuraus: joutui 2kk sitten mielenterveyssairaalaan eikä ensin halunnut tavatakaan vaimoaan (siis serkkuani) mut sit olivat yhteydessä 2-3 kertaa viikossa kunnes 1kk sitten ilmoitti että haluaa erota.

No, jokaisen oma asia jos haluaa erota mut kai nyt siitä pitää PUHUA jos kerran yhteisiä vuosia on jo 12. Hoitsujen kautta melkein kaikki infoa mennyt, ihmettelen kuinka psykhoitajat eivät kannusta ihmisen puhumaan vaimonsa kanssa?

Nyt hän pääsee kohta kotiin, tai ei tule kotiin vaan menee vuokralle jonnekin, on kuulemma terve jo.

Ovat keskustelleet yhdessä jonkun terapeutin kanssa ja mies sanonut että ei ole ikinä rakastanut serkkuani, ei ole oikeesti halunnut naimisiin muttei uskaltanut sitä sanoa???????

ei ole halunnut ostaa talon muttei ole uskaltanut sanoa sitä?????????

ei ole halunnut lapsettomuushoitoihin muttei ole uskaltanut sanoa sitä???

Siis onko mies aivan seonnut lääkkeistä tai ennestään vai mitä ihmettä tämä on, ei kai kukaan täysjärkinen henkilö on näin mähä että menee naimisiin jne koska ei uskalla muuta? Itse epäilen nyt joka lääkitystä ja hoitajia (jollain lailla vaikuttaneet) TAI että mies on aina ollut ihan täysskitso. Aivan kauheata mun serkulle saada kuulla tämmöistä, olisin niin vihainen että polttaisin kaikki miehen tavarat ja melkein tappaisin ukon.....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli ero, kun mies ei enää jaksanut elää toisen unelmia varten.

Vierailija
2/5 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun sisko taas puhuu exästään samoin...on mielenterveyspotilas...sisko siis. exä muka pakotti hänet kaikkeen eikä hän uskaltanut sanoa vastaan. ei siis todellakaan pidä paikkaansa. sisko on armoton pomottaja, joka on aina tehnyt mitä tykkää. eli sairaus voi kyllä muuttaa jutut ihan käsittämättömiksi...samoin väärä terapia :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei halua?

En ymmärrä.

Vierailija:

Sitten tuli ero, kun mies ei enää jaksanut elää toisen unelmia varten.

Vierailija
4/5 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudosti. Ja mies aivan idiootti, ilmeisesti ollut koko ajan - ei kai lääkkeet voi muuttaa ihmistä tuolla lailla.

Vierailija
5/5 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tuo kohta että vaimo saa tuollaista tietoa vain omahoitajan kautta kuulostaa todella erikoiselta. Jos se pitää paikkansa niin itse varmaan ottaisin yhteyttä osaston ylilääkäriin tmv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme