Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhee riita!

Vierailija
10.02.2008 |

Olin suihkussa ja mies oli muksun kanssa (1,5v) Tai ei kylläkään ollu, vaan maalaili... Sit alko kuulumaan kauheeta huutoo ja ja sen jälkeen miehen huutoo, muksu oli saanu ittensä johki jumiin, ja mies sai sen pois ja raivos sille pää punasena.

Sit ku tulin suihkusta niin miäs alkaa mullekki raivota ku sen mielestä mun ois pitäny tulla sieltä suihkusta pois ku kuulin et muksu huutaa... Syyttää aina mua ku jotai sattuu ja alkaa kauheen räyhäämisen!

En ymmärrä! Ku kerta kuulin ku suihkus olin, et asia on hoidossa, niin miksi ihmeessä mun ois siihen viä pitäny tulla! Miehen mielestä ois pitäny, ja se on mulle vihanen ku oon niin välinpitämätön...

Hohhoijaa. Nyt se on ollu vihanen ja räyhänny koko aamun. Enpä taida tarjota sille synttäriateriaa tänään, lähen ite meneen kohta, eikä kyl tekis mieli tulla takas koko päivänä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: että jätä lapsi isän hoitoon ja uhraa se oma suihku? En lähde minäkään ryntäämään kesken pesun mihinkään jos isä on paikalla, mitä itsekästä on siinä että käy pesulla ja toinen katsoo lasta silläaikaa?

Vierailija
2/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää punasena huutaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

3: että jätä lapsi isän hoitoon ja uhraa se oma suihku? En lähde minäkään ryntäämään kesken pesun mihinkään jos isä on paikalla, mitä itsekästä on siinä että käy pesulla ja toinen katsoo lasta silläaikaa?

Vierailija
4/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: mitä meinaat?

-3-

Vierailija
5/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kanssa osa kanooteista on tyhjänä.

Älä tee lapsia et kykene tyhmyydelläsi hoitamaan niitä!

Vierailija
6/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sulla kanssa osa kanooteista on tyhjänä.

Älä tee lapsia et kykene tyhmyydelläsi hoitamaan niitä!

Vierailija
7/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta sinulla(kin) on ap?

Miehen pitää tottua olemaan ennemmn lapsen kanssa, mutta ei huutamalla- lapsi alkaa pelätä isäänsä.

Mies yrittää sitoa sinua lastenhoitoon...varo ANSAA---siinä ollaan vuosia, jos siihen menet...

Vierailija
8/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että minun reaktiot ei aina ole sellaisia kuin mies toivoisi (eli samanlaisia kuin hänellä itsellä... ) Hän kun on kauhea kuumakalle räyhääjä ja reagoi voimakkaasti kaikkeen ja se kuuluu... Minä taas olen päinvastainen. Ja hän moittii minua siitä että en REAGOINUT! Olin vaan suihkussa kaikessa rauhassa vaikka muksu huutaa. Mielestäni vaan ei ollut mitään syytä miksi minun olisi pitänyt sieltä suihkusta pois syöksyä. Ja sitä mies ei tajua.

Vierailija
9/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestä sitä tunnetta ja pistää sen sitten sun niskoille. Sano vaan sille, että eikös se riitä että mies reagoi, hänhän on ihan yhtälailla ja yhtä pätevästi yhteisen lapsenne vanhempi siinä missä sinäkin, ja hänellä pitäisi olla ihan yhtä suuri vastuu lapsen hoidosta kuin sinullakin, eikö?

Vierailija
10/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen olisi pitänyt huutaa sut sieltä suihkusta pois, jos jotain tarvetta siihen olisi ollut.

Vierailija
11/11 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä :). Kyllä sä varmasti ajan kanssa opit sitä miestäsi käsittelemään. Meillä myös mies, vaikka muuten järkevä aikuinen ihminen onkin, hätääntyy aina ihan tolkuttomasti jos lapselle (tai vaikka vaan koiralle) jotain tapahtuu. Se on hyvä, että perheesä on edes yksi joka ei turhia hötkyile, eipä lapsestakaan tule hermoheikkoa niin helposti.