Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv5 ja mies ei halua seksiä

Vierailija
09.02.2008 |

Ennen ollaan harrastettu monta kertaa viikossa. Nyt kahden viikon sisällä yhden kerran ja luulen että sekin kerta vain siksi koska kerroin olevani seksielämästämme huolissaan. Mies sanoo että pelkää tekevänsä vahinkoa vauvalle. Ja ettei voinut seksin aikana ajatella muuta kun kohdussa olevaa vauvaa. Aika kamalalta tuntuu minusta.

Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. selibaatissa koko raskauden ajan

Vierailija
2/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv34 menossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni seksiä voi kyllä harrastaa raskauden aikana niin ettei pahalta tunnu. En ymmärrä 2.

Vierailija
4/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikuttavaa kyllä mutta ei se ole vielä vauva, minäkin siis rv 5 vasta. Ja kyllähän tuo sitten muutaman vakuuttelun jälkeen uskoi että homma ok. Ja vielä kun kysyin että aikooko sitten olla seuraavat 9 kk ilman seksiä niin siinä vaiheessa kyllä hokasi että ei kai auta muu kun antaa mennä :D Luulen kyllä että miestä alkaa taas vähän arveluttaa kun masua on enempi mutta se on sitten sen ajan murhe.

Vierailija
5/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehkä enemmän hellyyttä ja sitäkin enemmän tuntea että mieheni haluaa minua yhä. Muutos on niin radikaali, kun pari kuukautta sitten seksiä harrastettiin päivittäin. Olen muutakin kuin äiti. Nainen!

Vierailija
6/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan yhteisestä päätöksestä vai huonovointisuuden takia vai pelkäättekö että menisi kesken? Mitä miehenne sitten tuumii tästä, ovatko tyytyväisiä? Jätättekö kaiken seksuaalisuuden pois vai vaan yhdynnän? Ihan uteliaisuudesta siis kysyn.

6

Vierailija
7/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ketuttaa.

t.ap

Vierailija
8/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelin näitä toisia jotka eivät harrasta seksiä raskausaikana.

6 ja 13

Vierailija
9/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lukis kaikki kirjallisuudet sama asia aina vaan -3-

Vierailija
10/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on eka lapsi tulossa, niin miehelle ajatus elämästä masussasi vaatii sopeutumista. Anna miehelle vähän aikaa sopeutua siihen.

Kerro myös faktat. Miehen benis (kuten sitä täällä tänä iltana on nimitetty :)

ei ole niin pitkä, että ylettäisi edes hipaisemaan vauvaa. Eri asia on, jos seksi aiheuttaa suppareita (kovia) ja lisää sitä kautta keskenmenon vaaraa tai ennenaikaistaa synnytystä liikaa.

Käytännön vinkkinä: harrastakaa seksiä pimeässä huoneessa peiton alla (kunnon lähetyssaarnaaja-meininkiä siis) niin se voi olla miehelle helpompaa. ja yhden oluen voimin mies pääsee paremmin estoistaan. (ei liian montaa, kun sitten homma menee örveltämiseksi)

Vierailija
11/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin tohon miehen syliin istumaan ja suutelin kaulalle niin ei tuo ollu moksiskaan vaan lueskeli tekstiteeveeltä illan ohjelmatietoja. Tuntuu että välttelee edes puhua mun kanssa seksistä tai sen puutteesta.

Vierailija
12/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaliraskaudessa saa harrastaa ihan niin pitkään kuin tykkää...eli mitään oikeita esteitähän ei ole...ehkä miehesi voisi jonkun sivuston avulla perehtyä aiheeseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi