varoitus: aloitan ma työt miesvaltaisella alalla. olen kaunis, hoikka ja
todella symppis tyyppi. monet varatutkin miehet ihastuvat minuun vaikka sormus on sormessa ... :)
ettäs näin.. saa nähä käykö tällä kertaa tässä työpaikassa nii... hihi.
Kommentit (47)
antaa, hihi hihi, ymmärtää niin turha pelko ainakin mulla että siippani suhun ihastuisi.
Terv: kaunis, hoikka ja ÄLYKÄS.
Toivottavasti et vie mun miestäni! Olen plösö, rasvatukkainen verkkarihirviö-kotiäiti, joten mieheni on todella helppo saalis! Ja hän on todella komea ja lihaksikas adonis!
Mun kokemuksesta niillä jotka toitottaa eniten omaa erinomaisuuttaan on oikeasti siihen aika vähän aihetta.
kirjoitin ton tekstin ikäänkuin pilke silmäkulmassa (hihi) ja täällä heti aletaan räkyttää.
teitä taitaa oikeasti hirvittää jos se teä lihaksikas ukko lähteeki kulahtaneen ja lihavan eukon luota.
ja sinä kaunis, hoikka ja ÄLYKÄS minäkin olen kyllä älykäs.
täällä palstalla nyt vaan ei tiedä miten asiansa laittaisi esille..
mut tosiasia oikeasti, pitäkää miehistänne (ja ennenkaikkea) itsestänne huolta nii eipä ne muita vilkuile...
ap
sinun huumorintajusi on onneton ja kertoo tyhmyydestä.
enhä mä siellä toitota, päinvastoin. olen kuin ei mitään. siitä ku ne miehet vasta riemastuu ja innostuu. täällä palstalla nyt saa toitottaa mitä haluaa, ei se tarkoita et töissä pitäs samalla lailla..
sinulle, en muista numeroa.. siitä arvelisin varattujen olevan kiinnostuneita, koska ehdottavat et lähdetää kahville porukalla ja sit vihjailevat et naimisissä on mut liitto kuollut jo aikaa sitten tai
sitten ku näkee baarissa nii miehet tulevat sielläki kysymää " muka työasioista" ja sanovat et oon käsittäny vääri et olisivat naimisissa...
ap
Senkin taukki hihittelijä. Hävettää sun puolesta.
Mieheni saattaa kyllä katsella sinun perääsi, veljeni saattaisi sinuun rakastua, mutta KOSKAAN, KOSKAAN, he eivät perustaisi perhettä tuollaisen tyhjäpään kanssa! Sinä et koskaan saisi minun mieheni kanssa sitä mitä minulla/meillä on. Harmittaako? :DD
luuletko et mä sun miehen kans mitää perhettä perustasin tai veljes?
joo ei kiitos. kyllä mulle riittää se flirtti ja se tieto et jos mä vaimona tietäsin miehen tekevän tollasta seläntakana.. nii..
Tiedän kyllä, että vuosi on vasta alussa, mutta on vaikea ajatella, että tuon tyhjäpäisempää löytyisi :D
Buahahhahhaaa mikä urvelo!!!! Just kun pelottaa!
te ette vaa kestä sitä ajatusta et joku voi olla kaunis ja hyvänäkonen ja että tosiaan se teä mieski voi kiinnostua muistaki.. ihmeko tuo jos kotona makaa muodottomaks paisunu mamma..
haukkukaa vaan tyhjäpääks. ette te tosiaan tiedä olenko vai en :)
se nyt mulle se ja sama.
maanantaina nainen töihin, täytyykin kopioida koko porukalle tämä apn juttu, tietävät varautua:)
Ai että mua hävettää!
Ap please, älä enää kirjota yhtään mitään.
täällä palstalla huomaa heti ne epävarmat ressukat ku eivät osaa ku alkaa haukkumaa ja yrittävät loukata :) :)
voi voi.
ja sinä, lue aloitus, ketä ne varatut piirittää? minua.
töihin, vai käskenkö hakea saikkua.
nyt kyllä jännittää, vaikutat vielä niin sielultasi kauniilta, että multa ainakin mies varmaan lähtisi sinun mukaan ;)
onnea uuteen työhösi :)
tuu kurkkaa sit millainen kaunotar olen ;)
Kirjoituksistasi paistaa mikä epätoivoinen provo työtön läski kalju aknehirmu siellä kirjoittelee. Minne pääsit töihin miesvaltaiselle alalle? Roskakuskiksi?
Jos siis keimailet naisellisin keinoin ja tyrkytät itseäsi. Etkö ole viime aikojen lehtijuttuja lukenut. Turha valittaa sitten jälkikäteen, " kävi käsiksi" , jos oma asenteesi on tuollainen.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä.