Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei saisi pihdata seksiä siksi, että mies ei tee kotona mitään?

Vierailija
09.02.2008 |

Meillä mies käyttää aina verukkeena seksiä tai sen vähyyttä. Saa siis mielestään vapaasti kiukutella tömistellen, ovia paiskoen ja pitää mykkäkoulua. Ei myöskään tee kotitöitä, ei halua puhua. Kun ei saa omasta mielestään tarpeeksi usein. Sitten joustan ja yritän haluta väkisin useammin, mitä saan vastineeksi. En hellyyttä, en puhumista, en vapaaehtoista osallistumista perhe-elämään. Niin kauan kuin elän miehen ehdoilla kaikki menee hyvin. Hymisen siis hiljaa, yritän haluta seksiä usein ja teen miehen puolesta kaiken. Hoidan raha-asiat, oman autoni ja käytän mieheni autoakin huolloissa ja tankkailen. Hoidan talon lämmityksen (kannan puita sisälle läjäkaupalla). Ja mitä enemmän teen, sitä enemmän mies keksii mitä minä voin tehdä ettei hänen tarvitse " vielä raskaan työn päälle tehdä" . Ja mitä en ehdi ja osaa tehdä, ne jää sitten tekemättä.

Miten tuntea mitään halua ja kiinnostusta tuollaista miestä kohtaan??

Jos täällä miehiä palstailee, niin valottakaa vähän sitä miehistä ajatusmaailmaa. Onko niin, että asiat täytyy toimia hyvin vain miehen kannalta katsottuna vai onko minun mieheni mennyt liiallisuuksiin??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä ei muutenkaan suju niin aika outoa olisi, että se ei heijastuisi seksiin.

Naurettavia nämä äijät, jotka selittävät tekeväsä kotona miesten työt. Ei sallaisia enää ole ja ne perinteisemmätkin miesten töiksi lasketut vievät vuodessa muutaman tunnin (se klassikko auton renkaiden vaihto).

t. mään, 40+

Vierailija
2/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosien varrella huomannut, ettei sellaisia töitä olekaan, siis miehisiä joista nainen ei selviäisi. Tai ainakin itse selviän. Ja mies ei ainakaan meillä osaa käyttää niinkään yksinkertaisia asioita kuin imuria ja pyykikonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä!

Minä hoidan meillä suurimman osan kotihommista, vaimo lähinnä kokkaa. Olen vahvempi, paremmassa kunnossa ja pidän kotihommista. Tämä sopii ihan hyvin mulle ja seksikin kukoistaa, ei tosin pelkästään tämän takia.

t. mään

Vierailija
4/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kukapa toisaalta ikinä tietää tarkalleen mitä toisen päässä liikkuu.

Olemme olleet yhdessä jo yli 20v eli kyllähän tietysti tässä uutuuden viehätys on karissut :)

Tsemppiä Sinulle

t. mään

Vierailija
5/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenosoittaminen epärakentavalla tavalla myrkyttää joka tapauksessa suhdetta.

Vierailija
6/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muija remontoi OK-taloamme, tekee ilmastointiremontit ja kaakeloinnit, vetää vesiputket ja asentaa pelletttilämmitykset sun muut. Minä vaihtelen vaippoja, kattelen teeveestä salkkareita ja suunnittelen sisustusta. Vaivan palkaksi toki annan silloin tällöin vaimolle munaa.

M32

Vierailija
7/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin joskus pientä nikkarointia teen, mutta se on ihan eri asia kuin hoitaa taloutta joka ikinen päivä. Ja remppahommiin on aika kätevästi saatavilla ammattilaisiakin.

Minusta näistä miesten ja nasten hommista puhuminen on luusereiden selittelyä sille, että ei viitsitä tehdä kotihommia.

t. mään

Vierailija
8/10 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä muija remontoi OK-taloamme, tekee ilmastointiremontit ja kaakeloinnit, vetää vesiputket ja asentaa pelletttilämmitykset sun muut.

M32

eikä yhtä lukuunottamatta yksikään entisistä miesystävistäni osaa

1. rempata

2. tehdä ilmastointitöitä ja kaakelointia

3. vetää vesiputkia

4. asentaa pellettilämmitystä

Vierailija
9/10 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi sanoa, että enemmän tai vähemmän viimeiset 6 vuotta. Kaikilla ei ole varaa ostaa taloa avaimet käteen -periaatteella. Meillä tämä lasten- ja taloudenhoidon ja pyykinpesun yms. kasautumisesta minulle on mielestäni varsin kohtuullista. Se tekee joka osaa ja yhteisiä rahojakin säästyy.

M32

Vierailija
10/10 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käytännöllisempi ja halvempi. Mihin tämä maailma on menossa, kun kaikki pitäisi saada rahalla?

Vierailija:

Ja remppahommiin on aika kätevästi saatavilla ammattilaisiakin.

t. mään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan