Osaako miehesi ottaa vain vähän? vai meneekö aina överiksi?
Omani harjoittelee tuota vähän ottamista mutta joskus muiden pelaajien kanssa saunaillassa saattaa mennä huomaamatta muutama liikaa.
Koko ajan silti mielestäni on parantanut suoritustaan eikä kärsi enää krapulasta niin kuin silloin nuorempana.
Kommentit (11)
Vaikka on varmaan joskus poikien kanssa otanutkin enemmän, silti aina suht siivosti (= rattiin ei todellakaan asiaa).
Ottaa tilanteen mukaan ja tarvittaessa on ilman. Överit se kerran veti ja siivottuaan yrjöt+oltuaan kunnon kankkusessa on ollut siivosti.
Itse sen sijaan voisin katsoa peiliin.
toooosi humalassa. On tosi mukava, kun voi avata punaviinipullon vaikka keskellä viikkoa ja ottaa lasilliset ruoan kanssa.
Veti varpajaisissa yli ja tajusi tuolloin että ei näin...nyt isänä on kiitettävästi vähentänyt vaikkei ennenkään mikään juoppo ole ollut.
-2-
Noita övereitä ei usein tapahdu, joten menköön....
milloin on mies kateissa, milloin, vaatteet, lompakko, puehelin, rahat nyt aina menee, kaikki.
Tällä hetkellä ongelma ratkaistu siten, ettei mies käy ilman minua missään viihteellä kun ei kerran osaa käyttäytyä. Tiedän, että ratkaisu on todella huono ja itseä vituttaa suunnattomasti, mutta minkäs teet kun toinen ei opi virheistään vaikka kuinka vannoo. Aina sama juttu. Eipä me paljoa käydäkään missään ja muuten on kyllä hyvä mies ja isä, alkoholi ei vain sovi. Sukuvika kun suksi ei luista, sanon minä. Omat vanhempansa ovat absolutisteja ja kaikki isovanhempansa alkoholisteja. Miten olisi koskaan voinutkaan oppia juomaan sivistyneesti kun ei ole mallia annettu.
monesti se mies katoaa silti ja sitä myöten ne tavaratkin. T. 7
tosin helposti lipsahtaa vähän (1-2) yli aiotun. Krapulassa on harvoin, kunnon kännissä ehkä kerran vuodessa (eikä koskaan tarkoituksella, vaan aina tilanteen innostamana).