Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, nyt alkaa LAUANTAISIIVOUS!!!! Kaikki mukaan!

Vierailija
09.02.2008 |

Nyt vaan peppu pois koneelta ja käyt tekemässä jonkun siivous jutun. Minä lähden laittamaan keittiön kuntoon! Ja sit tänne raportoidaan työn eteneminen, kuten ennenkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lauantai vapaa.

Vierailija
2/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jatkan imurointia, edessä eteinen, keittiö ja lapsen huone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa päivällä, mutta silloin kun hän on töissä pe, minä siivoan lauantaina. Viikolla halutaan illat olla perheen kanssa rennosti niinä aikoina kun kukaan ei harrasta..

Vierailija
4/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoneet imuroitu, pölyt pyyhitty, tasot puhtaat. enää lattioiden moppaus.

mä en siivoa yleensä lauantaina, tämä on poikkeus.

t.6

Vierailija
5/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sen jo.. ja istun palautumassa tässä koneella..

Vain yläkerran imuroiinti ja lattioiden pesu plus rappuset jäivät miehelleni joka tulee kotiin kohta.

Huh, mutta ihanaa olla puhtaassa kodissa.

Vierailija
6/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset hoitaa oman osuutensa ovat siivonneet jo huoneensa ja petivaatteet on ulkona tuulettumassa.

Minulla on vielä hommat kesken olkkari osittain siivottu ja keittiö tekemättä. Pyykkejä pesty kaksi koneellista ja astiat on tiskikoneessa.

Meillä lapset tyhjentää koneen ja minä täytän.

Meille tämä systeemi sopii ja huomenna on täysin olostelupäivä.

Nyt lapset laulaa Singstar lauluja toisen huoneessa. Heillä meni noihin töihin vajaa tunti, siinä ajassa siivosivat huoneensa, viikkasivat omia vaatteitaan ja laittoivat kaappeihinsa eilen pestyjä ja sit se koneen tyhjennys ja roskien vienti.

Mrillä koti on " yhteinen yritys" jonka hoitoon kaikki osallistuvat.

Vierailija
7/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapset päiväunilla ja mulla hetki aikaa istua koneelle. Sitten lähden juoksulenkille, ah ihanaa:) ja senjälkeen saunaan.

Vierailija
8/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottiin eilen.

Vierailija
9/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe pois, totaalinen vapaus ;) Olen nukkunut aamulla pitkään, lueskellut kirjaa, juonut rauhassa kahvia ja syönyt suklaata. Nyt valmistaudun pitkälle kävelylenkille.

Ei sen puoleen, kyllä meilläkin siivota sais. Mutta pysyyhän noi pölyt tuolla jemmassa vielä pari päivää ;) Ehtii sitä ens viikollakin. Nyt pitää nauttia!

Vierailija
10/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattiat ja niin sitä enne pyhin pölyt, mutta hei, mä en ollut eilen töissä vaan koko päivän kotona, tai kyllä mä kaupassa kävin ettiin synttärilahjaa

Vierailija
11/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuin sainkin siivottua. Hampaiden kiristelyä se oli aluksi, mut nyt on hyvä fiilis =) Ihan täydellistä siivousta en tehnyt koska meillä alkaa muuttohommat piakkoin. 11