Voiko jäädä neitsyeksi jos miehen penis pieni? ov
Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa. Olen nyttemmin ymmärtänyt, että hänellä on aika pieni penis. Ekalla (eikä millään) kerralla musta ei tullut verta. Onkohan siis immenkalvoni vain vähän venynyt ja saattaako se mennä rikki niin että verta tulee kun olen tulevaisuudessa iso peniksisen miehen kanssa? Tuntuisi tyhmältä, koska en ole kuitenkaan enää neitsyt. Olen siis vähän aikaa sitten eronnut tästä ekasta poikaystävästäni, jonka kanssa olimme 5 vuotta yhdessä. T: N 23
Kommentit (12)
Ei kaikilla tuu mitään verta. Ja kyllä pienikin kalu kasvaa erektiossa ihan hyvään mittaan:-)
Et ole nähnyt sitä erektiossa, voin sanoa, ettei ollut kovin paljon paksumpi kuin pari sormea ...
Vierailija:
Ja kyllä pienikin kalu kasvaa erektiossa ihan hyvään mittaan:-)
onko neitsyyttä se, että immenkalvo tallella vai seksuaalinen kokemattomuus?
Mutta enpä kutsuisi neitsyydenmenetykseksi, vaikka vertakin tulisi...
Silloin nuorempana se tietysti vähän nolotti. Kai immenkalvoni oli vaan niin tiukka, että se pikkuhiljaa vain repesi.
Ei mullakaan verta tullut ja miehellä pieni.
Ei se kalvo kaikilla edes repeä.
jos on harrastanut penetraatiota niin ei ole neitsyt. Ei minulla tullut koskaan verta, vaikka miehellä oli ihan hyvä jötikkä :)
miehelläni on keskimäärästä isompi varmasti. ja synnyttänytkin olen, eli tuskin olen neitsyt vaikkei immenkalvoni ole koskaan revennyt niin että verta olisi tullut.
Vierailija:
miehelläni on keskimäärästä isompi varmasti. ja synnyttänytkin olen, eli tuskin olen neitsyt vaikkei immenkalvoni ole koskaan revennyt niin että verta olisi tullut.
, verta tuli. Penis luiskahtikin sisään sitten aika helposti " ekalla kerralla" . kumpi oli siis eka kerta? vaginalliset nautinnot oli nimittäin tuttuja jo ennen penistä.
Vierailija:
, verta tuli. Penis luiskahtikin sisään sitten aika helposti " ekalla kerralla" . kumpi oli siis eka kerta? vaginalliset nautinnot oli nimittäin tuttuja jo ennen penistä.
Kai muuten huomaa, etten ole ihan kokematon.