Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jäädä neitsyeksi jos miehen penis pieni? ov

Vierailija
09.02.2008 |

Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa. Olen nyttemmin ymmärtänyt, että hänellä on aika pieni penis. Ekalla (eikä millään) kerralla musta ei tullut verta. Onkohan siis immenkalvoni vain vähän venynyt ja saattaako se mennä rikki niin että verta tulee kun olen tulevaisuudessa iso peniksisen miehen kanssa? Tuntuisi tyhmältä, koska en ole kuitenkaan enää neitsyt. Olen siis vähän aikaa sitten eronnut tästä ekasta poikaystävästäni, jonka kanssa olimme 5 vuotta yhdessä. T: N 23

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muuten huomaa, etten ole ihan kokematon.

Vierailija
2/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla tuu mitään verta. Ja kyllä pienikin kalu kasvaa erektiossa ihan hyvään mittaan:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nähnyt sitä erektiossa, voin sanoa, ettei ollut kovin paljon paksumpi kuin pari sormea ...

Vierailija:

Ja kyllä pienikin kalu kasvaa erektiossa ihan hyvään mittaan:-)

Vierailija
4/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko neitsyyttä se, että immenkalvo tallella vai seksuaalinen kokemattomuus?

Vierailija
5/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä kutsuisi neitsyydenmenetykseksi, vaikka vertakin tulisi...

Vierailija
6/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nuorempana se tietysti vähän nolotti. Kai immenkalvoni oli vaan niin tiukka, että se pikkuhiljaa vain repesi.

Vierailija
7/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan verta tullut ja miehellä pieni.

Ei se kalvo kaikilla edes repeä.

Vierailija
8/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on harrastanut penetraatiota niin ei ole neitsyt. Ei minulla tullut koskaan verta, vaikka miehellä oli ihan hyvä jötikkä :)

Vierailija
9/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on keskimäärästä isompi varmasti. ja synnyttänytkin olen, eli tuskin olen neitsyt vaikkei immenkalvoni ole koskaan revennyt niin että verta olisi tullut.

Vierailija
10/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miehelläni on keskimäärästä isompi varmasti. ja synnyttänytkin olen, eli tuskin olen neitsyt vaikkei immenkalvoni ole koskaan revennyt niin että verta olisi tullut.

Vierailija
11/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

, verta tuli. Penis luiskahtikin sisään sitten aika helposti " ekalla kerralla" . kumpi oli siis eka kerta? vaginalliset nautinnot oli nimittäin tuttuja jo ennen penistä.

Vierailija
12/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

, verta tuli. Penis luiskahtikin sisään sitten aika helposti " ekalla kerralla" . kumpi oli siis eka kerta? vaginalliset nautinnot oli nimittäin tuttuja jo ennen penistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän