Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko tämä mahatauti kestäääääää!

Vierailija
08.02.2008 |

Edellisviikolla poika sairasti sitä viikon + flunssan. Sitten minä sain kuumeen ja hieman mahaoireita... olin muutaman tällä viikolla terve, mutta nyt tulee taas... tärisyttää vaan, kun on ihan pirun kylmä ja mikään ei pysy sisällä.. Pää sekoaa tästä sairastamisesta, välillä koitan lukea sähköpostit, tehdä työt... ja taas mennään! :( Mites teillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

i mitään hätävaraa

Vierailija
2/11 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kestänyt viikonverran. Osa oksentelee säännöllisesti, osa epäsäännöllisesti, yksi ei lainkaan. Kaikilla vatsakipuja ja huonoa oloa. Osalla epämääräistä kuumeilua ja ripulointia.

Poikkeaa kaikista edellistä vatsataudeista, jotka tavallisesti ohi vuorokaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristäytymällä?

Vierailija
4/11 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli

Vierailija
5/11 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä kans on nyt tosi omituinen mahatauti. Oksentelu tai ripulointi monella meistä ollut aika epäsäännöllistä. Vaikka niin, että lapsi ei ole pariin päivään oksentanut yhtään ja sitten taas. Meillä kestänyt pisimmillään nyt maanantaista lähtien. Poika sairasti sen päivässä. Mutta tässä on kyllä kuumeinen flunssa päällä, että vähän paha sanoa, johtuuko ruokahaluttomuus mahataudista vai kuumeesta ja kuume flunssasta vai mahataudista.

Vetääkö teillä muilla olon ihan älyttömän huonoksi? Siis tavallista mahatautia huonommaksi?

Vierailija
6/11 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään gefilusta vaan kunnon lacto seveniä. Ja lapsillekin se 4 tablettia päivässä. Tehoaa! Auttaa myös ehkäisemään vatsatautia. Jos kuulee että jossain on tarjolla sitä, niin aloittaa heti mun lacto sevenit niin ei tuu koko tautia. Jos taas jostain salaa iskee yhdelle perheenjäsenelle niin toiset heti pilleripurkille niin tauti ei kierrä kaikkia.

Vierailija
7/11 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liki 30 ja lapsi 7, eikä olla elämämme aikana tällaista mahatautia läpi käyty. Lapsi vietti lähes viikon sängyssä, ja välillä " parempi" , välillä takapakkia. Itse olin ok pojan sairastaessa, mutta sain kyllä kuumeen siinä välissä, mutta nuhaoireita ei ilmaantunut. Nyt sitten olen juossut klo. 15 lähtien vessassa koko päivän. Nyt ei ole kuumetta... kylmä ja jano, mutta kun mikään ei pysy sisällä.

Vierailija
8/11 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä mitään gefilusta vaan kunnon lacto seveniä. Ja lapsillekin se 4 tablettia päivässä. Tehoaa! Auttaa myös ehkäisemään vatsatautia. Jos kuulee että jossain on tarjolla sitä, niin aloittaa heti mun lacto sevenit niin ei tuu koko tautia. Jos taas jostain salaa iskee yhdelle perheenjäsenelle niin toiset heti pilleripurkille niin tauti ei kierrä kaikkia.

Vierailija
9/11 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä muuten johtuu, että osa ripuloi ja osa oksentaa? Meidän perheessä on aina niin, että mies ja tyttö oksentaa, minä ja poika ripuloidaan. Nyt olen terve. Perhe sairastaa.

Vierailija
10/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahtena edellisenä talvena ollaan käyty läpi tuo h*lvetti. Kaikilla on tullut

molemmista päistä, kolmisen viikkoa siinä taisi mennä.

Onneksi kuitenkin sairastettu vähän silleen limittäin, että minä tai mies

on sitten pystytty hoitamaan muita.

Inhottavana siitä on jäänyt mielen vielä se jyskyttävä päänsärky.

Tänä talvena ei vielä ole näkynyt... paitsi minulla viikon verran vääntänyt vatsaa, oikein kouristanut ja tosi äklö olo. Mutta ei vaan tule mitään ulos.

Saas nähdä miksi tämä tästä vielä muuttuu.

Kamala tauti

Vierailija
11/11 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta ja kaksi aikuista. nuorimmalla on kestänyt kauvimmin, oksentelua ripulia, ehkä päivä väliä ja taas oksensi, välillä kuumetta.. en kyllä tiiä millon loppuu kun taas on itsellä huono olo. ei muutaku tsemppiä sinne!