Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
AAGHHHH! Peräsuolen laskeuma, voi hemmetti, ikää vasta 26!!!
Kommentit (5)
Otan osaa :-/ Itselleni tuli kohdun ja virtsarakon laskeuma, että ei hyvin mene mullakaan. Onneksi jumppa, aika ja tarvittaessa vaikka kirurgin veitsi auttavat ajan kanssa. Ja seuraavan kerran saan sentään suoraan sektion, toivottavasti sinäkin. Tsemppiä! Älä jää kärsimään hiljaa itseksesi vaan vaadi kunnollista apua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Turha pyristellä, kun peet on jo housussa :D Siinä se kolmas alatiesynnytyskin menee. Ap
ulostamista, kannattaa kääntyä gynen puoleen.
Alue: Aihe vapaa
Samalla, kun peilasin, näin, että peräsuoli pääsee osin jo luiskahtamaan ulos. siis ihan pieni osa :' (
Huono kudostyyppi, mulla alkaa olla jo suonikohjujakin jaloissa. Ap