näinkin voi käydä, ainakin minulle...
menin aamuun töihin, 7aikoihin kävin vessassa ja huomasin että maha alueeni oli täysin sinertävän punainen, ihan niin kuin iho jossa ei kierrä veri.säikähdin tosi paljon ja tuntui kauhealta oottaa tunti että terveyskeskus aukeaa.työkaverini kauhistuivat myös näkemästä ja se sai minut täysin shokkiin.olin aivan varma että vauva on kuollut, olin juuri tuntenut kaksipäivää viiltäviä kipuja joita olin luullut vain kasvukivuiksi. olin aivan hysteerinen,pääsin heti neuvolaan, jossa säikäiystäni lisäsi kun neuvolantäti sanoi ettei ikinä ole nähnyt vastaavaa ja laittoi minut heti lääkärille.
lääkäri oli erittäin rauhallinen tutki ja tutki, ja meinasi itkupäästä kun vauvan sydänäänet kuului ja lopuksi selvisi syy...olin ostanut uudet äitiysalushousut , mustat, ja mahaalueeni arka iho oli ylireagoinut niin että pigmentti oli ns.imennyt värin housuista...ja punertva osa oli yliherkkyyttä, osa väristä lähti spriillä pyyhkimällä.en tienyt olisinko itkenyt vai naurannut...eipä ollut lääkärikään vastaavaa kokenut....loppu hyvin kaikki hyvin.....että näin meillä täällä
miijo 13+3
Kommentit (3)
Luin viestin alkua järkyttyneenä että hirveää, voiko joku kuolio niinku tulla vatsaan ihan kamalaa ja sit selviskin syy :D Kyllä nauratti. Hienoa että ne suonikohjutkin lähti suihkussa pois...
Onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin. Ja paniikkitunnelmista huolimatta voi jälkikäteen hymyillä.
Itselleni on käynyt kerran samalla tavalla - tosin en ollut raskaana. Yleensä pesen vaatteet ennen käyttöä, mutta sillä kertaa olin kiireessä laittanut tummansiniset farkut pesemättä töihin jalkaani.
Illalla kun menin suihkuun, rupesin katselemaan jalkojani ja kauhistuin, ovatko kintut vallan kuoliossa (kun suonikohjuvaivojakin on ollut)!?! En sillä hetkellä muistanut ollenkaan uusia pöksyjäni. Helpotus oli suuri, kun sinimusta väri alkoi suihkussa valua viemäriin (;
Kaikkea sitä tosiaan voi sattua (=
Onnellista odotusta
t. Kuottarulla 10+6
Ja siis myös sen takia, että niissä on usein myrkyllisiä käsittelyaineita, jotka kuitenkin lähtevät pesussa ainakin suurimmaksi osaksi pois.
Onneksi ei mitään vakavampaa!