Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muut itkeneet -

Vierailija
08.02.2008 |

opettaja/vanhempi-tapaamisessa?

Meillä on lasta kiusattu eskarissa ja asia painaa niin paljon, että pillahdin itkuun opettajan tapaamisessa. Mahtaako lapsikin leimautua nössöksi, kun äitikin on itkupilli... Olen aina ollut herkkä eläytymään ja heikomman sortaminen on asia, jota en kestä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA viimeisenä keinona jos ei muut tepsi, opettaisin lapseni käymään joka kerta tuon kiusaajan kimppuun kuin raivopäinen, harva jaksaa kiusata, jos itse saa siitä vahinkoa. Mutta tuo ihan viimeisenä keinona. Tärkeintä mulle olisi kuitenkin se, että lapseni saisi kasvaa rauhassa vailla kiusaamista.

Vierailija
22/25 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta fyysiseen vastarintaan hänestä ei yksinkertaisesti ole. Kiusaaja on 20 kiloa painavampi ja ainakin 20 senttiä pidempi. Minulla siis tyttö, kiusaaja on poika.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaajalle ilmoitettais (tässäkin tapauksessa pieni lapsi vielä) että tulee koulun vaihto jos kuisaaminen ei lopu tähän paikkaan! Uskon että kiusaajakin rupeis vähän miettimään... En usko että kiusaajakaan uuteen kouluun haluais vaihtaa...

Jos taas on niin tyhmä ettei osaisi kiusaamista lopettaa tulisi tälläinen laitta johonkin erityisluokkaan jossa olisi oma avustaja.

Vierailija
24/25 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole elämässä mikään itkupillu mutta kaunis herkistää, lasten esittämä, heleällä äänellä.

Tuohon kiusaamiseen on puututtava heti.

Poikani sai uhkauksen puhelimella että hänet halkataan kun näkevät, kuudesluokkalainen.

Reksin kehotuksesta tein ilmoituksen uhkailusta.

Sosiaalityöntekijä oli yhteydessä ko. poikien vanhempiin ja lupasivat puhua.

Homma kesken, toinen poika pyörii koulun lähettyvillä.

En ymmärrä lainkaan syytä hakkaamiseen!

Vierailija
25/25 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnilla on yhä enenevässä määrin sellainen ajatus, että kaikki lapset opiskelevat yleisopetuksen luokissa. Erityisluokkapaikkaa ei saa sillä perusteella, että on kiusaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän