Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalaiset miehet on mielestäsi komeimpia?

Vierailija
08.02.2008 |

Minusta latvialaiset ja venäläiset.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt saa yleistää!

Vierailija
2/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monilla on sitten miinuksena lyhyys.

Vierailija
4/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päälle 20-vuotiaat joilla ihanat söpöt babyfacet, oijoi :D

Vierailija
5/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista Mika Häkkisen näköisistä.

Vierailija
6/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tykkään afroamerikkalaisista. Sellaista pitkistä lihaksikkaista komeista " sivistyneen näköisistä" mustista miehistä. Ah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä joku muukin vaalea komistus :) Miehen pitää kuitenkin olla miehen näköinen ja kokoinen. Totaalinen yäk kaikki arabit ja italiaanot yms.

Vierailija
8/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollantilaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisia ihania ja komeita.

Vierailija
10/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkit ja italialaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitkät ja lihaksikkaat!! Ei ne kainalokepin kokoiset...

Näin yleistettynä....mutta musta mies ehdottomasti! ;)

Vierailija
12/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja italialaisia. Maailman kaunein kansa, voi luoja, kun sinne taas pääsisi kuolaamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat miehet voivat olla ns. objektiivisesti komeita. Mutta se komeus karisee, kun lipevyys astuu kuvioon. Valitettavan usein he ovat ällöttäviä, joten jo rodun perusteella rankkaan ne rumiksi.

Vierailija
14/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä ja kookkaita sekä yleensä tummia, nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arabit. Ja varmaan osa brasseistakin on komeita.

Vierailija
16/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Minusta latvialaiset ja venäläiset.

Mun mielestä kauneimpia ovat:

Kenian masai miehet, Amerikan intiaanit, Uuden Seelannin maorit, latinot, Australian aboriginaalit näin muutaman mainitakseni.

Vierailija
17/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

masai-miehet ovat kauniita, ja kiinalaiset jotenkin, no, hotteja ja söpöjä. (suomi-miehistä ja muista venäläisennäköisistä en yleisesti tykkää, sori vaan... tosin olen sellaisen kanssa naimisissa :D )



(Näistä pitää kyllä kaikista laskea pois ne rasvaiset keski-ikäiset köriläät; ei ne kaikki miehet mistään kansasta ole komeita :D)

Vierailija
18/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka maasta löytyy varmasti hyvän näköisiä ja ei niin kivoja. Venäjältä tulee komeita miehiä ihan oikeasti, mutta nykyisin katselen tosin vain suomalaisia.

Vierailija
19/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 41

Vierailija
20/22 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit on myös aika söpöjä, samoin saksalaiset ja irlantilaiset.



T:39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä