Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mut aina pysäytetään tullissa?

Vierailija
08.02.2008 |

Mikä tekee ihmisestä epäilyttävän näköisen.

Mut aina pysäytetään tullissa ja kaupassa vartijat seurailee perässä. En ikinä edes uskaltaisi tehdä mitään rikollista kun tiedän et jäisin kuitenkin kiinni. Harmittaa vaan kun kaikki aina epäilee musta pahinta vaikka oon niin lainkuulijainen...

Ei mulla ole edes lävistyksiä tai hevarimeikkiä tai goottikampausta vaan ihan tavallinen väritön kotimamma oon....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se saa mut epäilyttävän näköiseksi ;)

Vierailija
2/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän kyllä tullia ja pälyilen niitä vartitoita että nappaako ne taas sivuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakin joskus vartiat tulee ja sauraa perässä....Mikä ihme minussa on niin epäilyttävää kertokaa!!!!

Vierailija
4/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huonoryhtiset ihmiset enemmän epäilyttäviä kuin hyvä ryhtiset?

Vierailija
5/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti, haahuilu, pullottava takki, tai jotenkin epämääräiset vähän nuhjuiset vaatteet.

Jopa lippis. Tämä omakohtaisena kokemuksena. Jossain tunnelin Anttilassa sain vartijan kannoilleni...

Vierailija
6/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun ihan siististi Ganttiin yms. en ole känässä enkä käytä huumeita. Mutta voin pahoin aina lentokoneessa ja olen varmaan hiukan huonosti voivan näköinen :)

Mutta musta on tosi huvittavaa jäädä niin usein tutkittavaksi, koska olen niin totaalinen pasifisti, ettei oikeen enempää voisi olla.

Sitten vielä kun on lentokoneen jäljiltä korvat tukossa enkä saa selvää mitä ne puhuu...=))

Vierailija
7/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toppatakki tosiaan on aika isohko untuva takki koska tykkään lämpimästä...Ja usein haahuilenkin koska en aina oikein ole kaupassa ostamassa mitään koska haluan ensin vain kattella ja vertailla hintoja :)

Harmittaa toi huono ryhti koska eiks se tarkota että huono ryhtiset ihmiset on aivan alas lyötyjä valmiiksi jo lapsuudessaan että ei kait ne aikuisenakaan mitään tohtis varastaa....

Lippistä ei oo.

Oisko täälä ketään vartijaa joka kertos millasen ihmisen ne mielellään aina ottaa silmä tikukseen.

Onko liian anteeksi pyytelevä olemus jotanki epäilyttävä?

Aika outoa kun luulis että ne todelliset varkaat ja huumediilerit ois just niitä hyvä ryhtisiä bisnes miehen näkösiä just sen takia ettei ne jäis kiinni niin miks vartijat ei tarkistele niitä useemmin? Turhaa menettävät energiaa tällasiin tossukoihin.

Vierailija
8/8 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäössä ei todellakaan ole mitään, mikä voisi sitä selittää, pukeudun kalliisiin vaatteisiin, olen laitettu, hyvä ryhti jne, ainoa on se,että tuo jännittäminen tekee mut varmaan sit jotenkin pälyilevän näköiseksi. Olen joskus miettinyt, että jos joutuisi syyttömänä johonkin kuulusteluun niin mut varmaan pidätettäisiin heti kun olisin niin hermostunut!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä