Pystyisitkö luottamaan mieheen, joka
Kommentit (7)
Oma mieheni aloitti kanssani suhteen silloin kun vielä oli avoliitossa exänsä kanssa. Tai hän kyllä heti kun meillä alkoi olla "suhde" lopetti avoliittonsa, toki jonkin aikaa meni kun esim. muuttivat erilleen jne.
Luotan mieheeni 100%, olen koko ajan luottanut. Nyt olemme olleet naimisissa 13 vuotta. Tosin tiedostan kyllä, että jos ja kun tämä meidän suhteemme joskus loppuu se varmasti tapahtuu melko samalla tavalla. Mies ei todennäköisesti saisi itseään "irrotettua" ennen kuin olisi seuraava suhde jo kierroksissa. Eli siten kuin viimeksi hänellä oli - suhteensa oli ollut todella huono tuossa vaiheessa jo todella pitkään. Kuvaavaa on esim., että myös avovaimonsa löysi nopeasti toisen, vakiintui ja meni naimisiin.
jos samalla kuitenkin uskot että suhteenne loppuminen on vääjäämätön asia joka voidaan ilmaista "jos JA KUN" ja että se tulee tapahtumaan niin että miehesi vikittelee toista samalla kun on vielä sinun kanssasi suhteessa.
Musta toi kuulostaa ennemminkin epäluottamukselta. Ellei se sitten ole sataprosenttista luottamusta siihen, että mies on uskollinen omalle epäuskolliselle luonteelleen.
kaikkihan päättyy aikanaan. Ehkä kuitenkin olisi epäluuloisempi, että hän vi tehdä saman "tempun" minullekin kuin aikanaan ex-vaimolleen. Eli ennen kuin on kunnolla päättänyt yhden suhteen alkaa jo hengata toisessa.
olisiko miehellä takana jo monta suhdetta, jotka päättyneet samalla lailla. Eli onko tällainen "sarjaseurustelija", joka hakee aina uutta.
mieheni eli vielä avoliitossa, kun aloitimme tapailun. Heillä meni entisensä kanssa silloin jo todella huonosti. Nyt ollaan oltu melkein kaksi vuotta yhdessä ja suunnitteilla lapsi.
Kyllähän sitä aina välillä miettii, että päättyykö meidän suhde joskus samoin. On vain otettava riskejä ja elettävä tätä hetkeä eikä tulevaa.
Olen sitä mieltä, että anna mennä vaan jos siltä tuntuu. Kyllä se luottamus sieltä koko ajan parantuu. Anna sille miehelle mahdollisuus muuttua..
ex teki just noin.
Voin vain kuvitella mitä on uudelle heilalleen sepitellyt "huonoista kotioloista", kun ei sitten huomannut mulle niistä kertoa, antoi vain paiskia töitä suhteen eteen kun itellä oli jalka (tai joku muu) jo tanakasti menossa toiseen suuntaan.
aloitti suhteen sinuun silloin kun seurusteli toisen kanssa? Eli nyt mies olis jättänyt entisensä ja haluaisi jatkaa kanssasi.