Lue keskustelun säännöt.
milloin tyttövauvalle korvikset??
08.02.2008 |
milloin olette laittaneet / antaneet lapsellenne korvikset?
Kommentit (24)
sitten, kun osaa niitä itse pyytää ja selvästi on kiinnostunut asiasta. Minulla on reiät korvissa, mutta käytän erittäin harvoin korviksia. Tytöllä varmaan menee aika pitkään ennen kuin korvakoruista tulee kiinnostava juttu. Lapsi on nyt kaksivuotias. Minä olen saanut korvakorut 6 tai 7 vuotis synttärilahjaksi. Minusta oikein hyvä ikä :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse sain 7-vuotiaana. Sitten reiät meni umpeen kun en jossain vaiheessa enää pitänyt korviksia. Uudelleen kävin laittamassa joskus aikuisena ja nyt taas reiät on mennyt umpeen kun en pidä koruja, edes niitä korviksia.
Ei kai korvakorujen laittamista ihan silpomiseen voi verrata, mutta en silti ymmärrä asiaa yhtään, en kerta kaikkiaan. Enkä ymmärrä sitäkään, miten korvakorut lapsella voivat jonkun mielestä olla jotenkin kauniit.
Lapsi saa kernaasti kokeilla koruja, korkokenkiä ja meikkejä, mutta ei tulisi mieleenkään antaa lapsen lähteä vaikka päiväkotiin tai kauppareissulle korkokengät jalassa, huulipunat huulissa ja poskipunaa poskissa. Miksi sitten aina korvakorut korvissa?