Legon välikausihaalarit
Onko kukaan nähnyt Helsinki-Espoo-Vantaa seudulla jo Legon välikausihaalareita? Meille kävisi se tummanruskea koossa104. Talvihaalari on toiminut nuorimmalla kuin unelma ilman kurahousujakin.
Kommentit (18)
Ovatko kosteussuojattuja? Kaikki/alaosan saumat teipattuja? Kokemuksia kestävyydestä hiekassa rymytessä?
Vaikuttivat tosi kivannäköisiltä + hinta oli ihan kohtuullinen. Tosin mahtaako niitä saada täältä turun suunnalta mistään...
- tiklu & muksut
Eli haalarissa on kaikki saumat teipattu, myös vyötärösauma (joka on esim. Reimatecissa teippaamatta).
Liikkeessä sanottiin vesipilariarvoksi 8000.
Meillä kokemusta vain Legon talvihaalarista, joka piti lapsen kuivana ja kesti kulutusta ja oli kyllä hintasa veroinen.
Tänä keväänä on käsittääksi ensimmäistä kertaa Legolla välikausihaalareita joten niistä ei varmaan kauheasti vielä kokemuksia ole =)
Apua, en kattonut yhtään kokoja, kun en ollut " tosissani" shoppaamassa ;) Itse olisin ostanut jos olisin ostanut n.116senttisen ja luulen että näytillä ollut oli ehkä hiukan isompi...122-128cm, eli ei mikään baby-mallin takki ainakaan.
Oli nätti vaaleanpunainen, rinnassa jotain tekstiä...varmaan lego clikits...unlimited tms... En muista oliko muita kuvioita/yks.kohtia, mutta pääväritys yksi värinen ja materiaali tuntui hyvältä...sellaista liukasta, eikä mitään mattaa joka imee kaiken itseensä. Toiv jotain apua, tosiaan ohimennen äkkiä vaan huomasin enkä sen enempää ehtinyt takkia katsoa, mutta nätti tyttömäinen oli! niin ja malli hiukan pidempi
muistaakseni 59,- tai 79,- ...varmaan tuo kalliimpi kuitenkin kun legosta kyse ;)
Tyttöjen haalari:
http://img528.imageshack.us/img528/3861/p1010013ia6.jpg
Poikien haalari:
http://img406.imageshack.us/img406/7298/p1010014si9.jpg
Olin yllättynyt että Legon haalarit saa laittaa kuivausrumpuun (miedolla lämmöllä). Minusta oli kiva löytää vaihteeksi tumma haalari (jossa ei kaikki lika näy) varsinkin kun meillä oli viime syksynä turkoosi, lime, pinkki ja omenanvihreä ja näitä sai putsata joka ulkoilun jälkeen.
Olisin todella kiitollinen neuvoista kun en itse kauppaan pääse haalareita näkemään:)
ostin meidän tytölle (pituutta hänellä n. 98 cm) 104 cm haalarin joka oli vielä todella reilu. Luulen että 98 cm olisi ollut " sopivan reilu" mutta koska hänelle mahtuu vielä syksyllä käytössä olleet vk-haalarit otin mielummin sen reilumman.
Meiltä löytyy 98 cm pojan haalari ja 104 cm tytön haalari jos haluat tarkempia mittoja =)
Kaupassa kun vertasin pikaisesti niin 104 cm haalaria Reimatecin 104 cm niin Lego oli n. 5 cm kokonaismitaltaan pidempi.
Ruskeaa oli myös takkina ja housuina ja jos oikein muistan niin housut olivat 59,90,- ja takki 79,90,-
Haalareita löytyi siis 98-kokoisina? Olen ollut siinä luulossa, että Legon haalarit alkavat 104 cm:stä. Olisi hienoa, jos alle 100 cm löytyisi, kun tytön haalari oli tosi nätti ja meille juuri sellainen tarvittaisiin. Saako vielä kysyä, mistä ostit ja mitä maksoi (ehken huomannut tässä ketjussa)?
ja hinta oli 79,90,-
Pojan haalarin hain Jumbosta, siellä oli myös tyttöjen haalaria.
Pojille haalaria on myös tummansinisenä ja " armyvihreänä"
Haalareita oli esillä 80-104 cm joten luulen että tuo 104 cm oli isoin koko (tai sitten eivät isot koot olleet vielä esillä).
Kaulus-hihansuu 44 cm
Kaino-hihansuu 29 cm
Niska-haara 57 cm
Haara-lahje 38 cm
Siperia, Ammie!
kiitosta pukkaa - en olisi tiennyt tuollaisia haalareita olevankaan - ellen olisi lukenut tätä ketjua. Ja special thanks Ammie, että laitoit kuvan haalariostoksistasi. Nyt meilläkin samanlainen tytön haalari, on kyllä todella kaunista tekoa eikä hinta päätä huimannut.
Mistä muuten osasitte odottaa ruskeita haalareita Legolta? Itse en ainakaan nettihaulla löytänyt kevään mallistoa.
missä osoitteessa Legon lastenvaatteet on nähtävissä, vaikka kuinka googletan en onnistu löytämään? JJ:ssä kävin tuota ruskeaa haalaria ihastelemassa vain kuullakseni, että pienin saatava koko on 80 cm eli meidän kevätvaateostokset on " tuomittu" Reiman haalareihin...
Kuvasta näkyi, että tikkausten väri oli eri ja tytön haalarissa oli kukan(?) kuva... Onko muita eroja? Haussa olisi nimittäin tytölle unisex haalari, joka jäisi mahdollisesti pikkuveljelle. Voisiko pojan Legon haalaria ajatelle tytölle?
koska on ihan yksivärinen ruskea ja siitähän saa asusteilla " tyttömäisen"
http://www.kabooki.com/component/option,com_kbcollections/Itemid,410/
Siellä ei kylläkään ole haalareita, mutta pari takkia vilahtaa ;)
Pojille ei ollut ruskeaa ainakaan Forumissa.
Poikien väri oli " army-vihreä" mutta sekin oli ihan kivannäköinen.
Haalarin hinta oli 79,90,-
Mitä kokoa olivat vaaleanpunaiset Legon Clikits takit? Oliko ihan yksivärinen vaaleanpunainen vai oliko jotain kuvioita?
Viime keväänä oli Legolta tytöille ihana vaaleanpunainen takki, jossa oli sydämiä...:D Mutta ei ehditty sitä saamaan, kun koot olivat niin nopsasti täällä loppuneet =((
Etsin täältä tietoa välikausihaalareista ja huomasin tämän Siperian aloittaman ketjun Legon ruskeista haalareista ja ovat kyllä hienot haalarit! Täytyi käydä heti Jumbon JJ:stä ostamassa meidän tytölle :)