Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visa-kortista

Vierailija
07.02.2008 |

Pankkikorttini meni rikki, ja menin hakemaan uutta pankista jossa neuvoivat että hakisin samalla visaa.

Olen sairaanhoitaja vakituisessa työpaikassa ja vuositulot 25000e. Asuntolainaa on miehen kanssa yhteisenä 230000e. Koskaan en ole saanut mitään luottohäiriömerkintöjä tmv.

Nyt kuitenkin hakemukseni hylättiin!

Onko teillä muilla samassa ammatissa tai samoilla vuosituloilla visakorttia?

Juuri puhuttiin että sairaanhoitajilla on niin hyvät palkat että eivät tarvi korotuksia, ja sitten en saa yhtä helvetin visaa...

Ei sillä että tarvisin visaa, mutta kun kaikki vanhat pankkikortit kuulema muuttuu visan/masterin kaltaisiksi niin suosittelivat visan hankintaa pankista. Visa ei olisi maksanut minulle mitään kun olen nordean asiakas, mutta masterissa on kuulema jotain kuukausi/vuosimaksuja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuositulot samaa luokkaa ja meillä on Mactercardit molemmilla. Lainaa tosin vain 120 000¿. Nordeasta nuo ja avainasiakkaille ilmaiset. Eikö muka enää ole?

Vierailija
2/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulemma myönnä Visaa jos on kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei minkäänlaista omaisuutta ollut visan hankinnan hetkellä, ja kk-tuloja runsaat 1800e brutto. Kuitenkin sain, ja osuuspankin asiakas olen.

Jos soittaisit sinne luottokuntaan/hakemuksen käsittelijälle ja kysyisit perusteluita?

Vierailija
4/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis bioanalyytikko vakituisella työpaikalla pk-seudulla. Silloin olin vastavalmistunut, n. 3 vuotta sitten.

Vierailija
5/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan töissä. Vaihdoin juuri työpaikkaa,mutta töissä silti. ja entisessä työpaikassani olin kaksi vuotta ja sitä ennen hoitovapaalla pari vuotta.

Pitää varmaan soittaa sinne luottokuntaan että mikä on.

T:ap

Vierailija
6/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin kuukausitulot olivat mitä tahansa 900 ja 2900 euron väliltä. Olin hoitanut talouteni hyvin ja säästötilillä oli reilusti euroja, mutta kuulostaa oudolta, ettei työssäkäyvä normaali aikuinen saisi visaa siinä missä hätäiseen täysi-ikäistynyt opiskelija!

Vierailija
7/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niille on vain sattunut jokin virhe siellä? Ihmisiä ne käsittelijätkin nimittäin vain ovat, ja varmaan aikamoinen määrä hakemuksia sun muuta käsiteltävänä. :)

-4-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä