Bam Margera syytää Ville Valoa alkoholismistaan. Valon mielestä Margeran pitää ottaa vastuu omista teoistaan.
Turmeleeko huono seura vai turmeleeko ihminen itse itsensä?
Kommentit (80)
Alkoholistit nyt syyttää juomisestaan kaikkia muita paitsi itseään.
Aika ala-arvoista syytellä muita omasta ryyppäämisestä. Noin toimii kusipää selkäänpuukottaja narsisti, halveksittava ihminen.
Mun teini-iän kaveri syytti mua, ettei olisi juonut nuorena niin paljoa, jos ei ois ollu mun kaveri. Muistan kerrankin, kun veti kaatokännit ja mä hoivasin sitä, kun ei voinut mennä kotiinsa. Oltiin jotain 15 v.
Bam on jääny lapsen tasolle, ymmärtäkäämme häntä.
Toipuminen alkaa kun myöntää, että oma moka.
Ville Valo antoi huonon esimerkin, mutta ilmeisesti voisi nyt antaa hyvää esimerkkiä. Ilmeisesti Bamille huono esimerkki kelpasi, mutta hyvä esimerkki ei. Itse olen aina vältellyt tekemästä kuten muut tekee, koska kyllähän se viimeinen vastuu on ihmisellä itsellä. Kaveripiiri alkoi kokeilla tupakkaa, jätin väliin. Kaveri piiri alkoi juoda baareissa, lähdin heille kuskiksi, ja aina kelpasi, joskus myös minun seuranikin.
Kumpaakin on tullut kokeiltua myöhemmin ihan riittämiin.
Sehän sai jo nuorena rellestää kotonaan miten huvittaa ja vanhemmat sieti kaikki ne "pilailut" rahan takia. Saa sellaisen kuvan että aina saanut tehdä mitä haluaa mutta vastuuta ei ole tarvinnut kantaa mistään.
Ja onko tuolla nyt väliä mitä kenestäkin kommentoi. Päihdeongelmainen ihminen.
Margera on tietysti itse vastuussa omista juomisistaan. Mutta jos fanitti noin paljon Villeä kuin antaa ymmärtää, niin oisko Villelläkin kuitenkin pieni vastuu asiasta?
Vähintään voisi sanoa, että on pahoillaan, että antoi ihailijalleen huonoa esimerkkiä.
"– Kysyin häneltä, että juoko hän todella aamulla sekä päivällä. Hän vastasi, että ”kyllä, miksi en joisi?” ja kysyi, haluanko oluen. Vastasin, etten anna hänen juoda yksin, mutta sanoin sen olevan täysin hullua. Se oli ensimmäinen kerta, kun join päiväsaikaan."
Bamin mukaan Ville meni oksentamaan aina syötyään eli hänellä olisi tai ainakin olisi ollut bulimia. Bam oli kysynyt tätä suoraan Villeltä, kun ihmetteli Villen häipymistä vessaan syömisen jälkeen. Ville oli myöntänyt oksentavansa ja sanonut, että ihmiset huomauttelevat helposti lihomisesta. Hmm..bulimia sopii ainakin siihen, että Villeltä meni omat hampaat.
Selväähän tuo on, että Bam ihannoi Villeä ihan liikaa. Ei voi toki vastuuta laittaa omista sekoiluista toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Bamin mukaan Ville meni oksentamaan aina syötyään eli hänellä olisi tai ainakin olisi ollut bulimia. Bam oli kysynyt tätä suoraan Villeltä, kun ihmetteli Villen häipymistä vessaan syömisen jälkeen. Ville oli myöntänyt oksentavansa ja sanonut, että ihmiset huomauttelevat helposti lihomisesta. Hmm..bulimia sopii ainakin siihen, että Villeltä meni omat hampaat.
Selväähän tuo on, että Bam ihannoi Villeä ihan liikaa. Ei voi toki vastuuta laittaa omista sekoiluista toiselle.
No joo. Vaikutti silloin sairaalloisen rakastuneelta jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Vaikutti silloin sairaalloisen rakastuneelta jopa.
Tuo kuva, jossa Ville tekee side eyen Margeralle, joka on kopioinut hänen tatuoinnitkin, on paljon puhuva.
Huhujen mukaan Margera oli kiinnostunut Villestä romanttisella tavalla.
Ville ei vieläkään ota vastuuta..
Missähän se Ville nykyään asuu? Se goottitorni Munkkiniemessä on kai mennyt kaupaksi, jossakin luki että sillä olisi joku tilava kattohuoneisto Eirassa nykyään. Tiedä sitten. Ainakin studio sinne mahtuu kun levyn on tehnyt siellä. Oli todella skarpin ja fiksun oloinen kun kuuntelin haastiksen tuossa perjantaina Radio Rockilta.
No olihan se Villen seura huonoksi monelle. Bamin lisäksi muiden muassa kihlattu Jonna kävi pohjalla. Bam vain jäi pahemmin koukkuun. Mutta toipuminen lähtee siitä, että myöntää olevansa addikti, eikä syyttele siitä muita.
Alkoholismi on aina jonkun muun syy.
Vierailija kirjoitti:
Jos Bam Margera haluaa joskus lopettaa päihteiden käytön, niin ensimmäinen askel olisi se, että hän myöntäisi, että on ihan itse ne viinat kurkustaan alas kaatanut. Jos ei halua lopettaa, niin sitten jatkaa muiden syyttelyä.
Aloin käyttämään päihteitä koska mulla oli todella huono olo kaikesta siitä röynästä mitä muut ihmiset mulle teki. Joo kyllä ihan itse kiskoin ne huivista alas, mutta niin. Kolikolla on kaksi puolta ja reunus.
Vierailija kirjoitti:
Missähän se Ville nykyään asuu? Se goottitorni Munkkiniemessä on kai mennyt kaupaksi, jossakin luki että sillä olisi joku tilava kattohuoneisto Eirassa nykyään. Tiedä sitten. Ainakin studio sinne mahtuu kun levyn on tehnyt siellä. Oli todella skarpin ja fiksun oloinen kun kuuntelin haastiksen tuossa perjantaina Radio Rockilta.
Se torni on myyty jo ainakin 2 kertaa uudelleen Ville Valon jälkeen.
Ville on näitä haastateltavia, joita on todella kiva kuunnella koska on sanavalmis, fiksu eikä yhtään juntti. Ei sekoile sanoissaan, mutta ei ole myöskään tosikko. Toivottavasti levy menestyy.
Jos Bam Margera haluaa joskus lopettaa päihteiden käytön, niin ensimmäinen askel olisi se, että hän myöntäisi, että on ihan itse ne viinat kurkustaan alas kaatanut. Jos ei halua lopettaa, niin sitten jatkaa muiden syyttelyä.