Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä ei ole aina reilua...

Vierailija
07.02.2008 |

Oon miettinyt kovasti raskaaksi tulemista. Itse ravaan hormonihoidoissa. Hoidot tuntuvat olevan vähän vastatuulessa, yhden tabun clomifen hoito ei riitäkkään. Ja ens kierrolla annosta nostetaan. Tuntuu vaikealta... Mietin, että ollaankohan me ahneita, koska meillä on jo 2 lasta (nekin clomifenilla aikaansaatuja). Ahneellahan on tunnetusti paskainen loppu.

Mutta sitten on naisia, jotka raskautuvat vahingossa, mahdollisesti yhdestä yhdyntä kerrasta. Miten sattuikaan osumaan yhdyntä juuri ovulaatiolle...

Kun lueskelee nettisivuja, joissa kerrotaan tarkkaan kuinka hedelmöittyminen tapahtuu, kuinka kaikki palaset pitää olla kohdallaan ja onni myötä, että raskaus jatkuu onnellisesti. Tuntuu, että sehän on ihan mahdotonta. Miten joku onnistuu siinä vahingossa...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut vahingossa raskaaksi. Toki tiedossa oli, että kun kaksi ihmistä harrastaa seksiä voi tulla raskaaksi ;) Mutta todellakaan tarkoitukseni ei ollut tulla raskaaksi, niin ei ollut käynyt koskaan ennenkään, typerää, tiedän.

Mutta tämä vahinko osoittautui elämäni parhaaksi :) En usko, että olisin tässä ja nyt onnellisena, olisiko minua edes enää?

Vierailija
2/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kaksi lasta. Ensimmäinen sai alkunsa teroluttien avulla ja toinen clomit+ terot.

Nyt yritetään kolmatta clomit+terot yhdistelmällä ja haaveillain vain että jospa sittenkin.

Mutta joitakin keskusteluja kun lueskelee olen todennut että parhaiten taitaisi tulla raskaaksi

kun ryyppäisi kuukauden, pari putkeen ja naisi joka ilta erimiestä.

Sitten varmasti jäisivät kuukautiset nopsaan pois.

Mutta valitettavasti kun ei tuolla konstein sitä lasta halua vaan oman miehensä kanssa niin sitä on vain kestettävä ja toivottava parasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on ristinsä usko pois: niillä " saunan lauteilta" raskautuvilla jotain muuta, kuin lapsettomutta!!

Ja hei: loppujen lopuksi olet päässyt aika vähällä noissa lapsentekohommissa. Itselläni takana 4 xIVF ja siihen PAS:it päälle ja tuloksena kolme raskautta, joista yksi lapsi.

Eli välilä tekee hyvää ottaa hiukan etäisyyttä siihen omaan napaan: aina on joku jolla menee painiskelemasi asian kanssa vielä huonommin tai ei ole ongelmaa ollenkaan!

Tsemppiä ja toivotaan pikaisest kahta viivaa tikkuun!

Vierailija
4/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista tehtiin ensin clomeilla ja inseminaatioilla, jotka olivat täysin hyödyttömiä. Ensimmäisen ICSIn ensimmäinen siirto toi plussan. Että tämä toinen on myös yllätysraskaus omalla tavallaan. Ottaen huomioon sen, kuinka pieni mahdollisuus mikrohedelmöityshoidoilla on tulla raskaaksi ja vieläpä ekasta kokeilusta.