Onko Reimatec oikeasti surkeaa laatua?
Onko kellään hyviä kokemuksia Reimatecista, kun täällä kuulostaa monella olevan huonoja kokemuksia...?
Voisin tähän toisenkin kysymyksen laittaa, eli saako syksyllä/loppukesästä vielä ostettua välikausihaalareita? Mun poika on 4,5kk ja syksyllä varmaan tarvitsee jo kosteussuojatun haalarin, kun joutuu päiväkotiin. Kannattaisiko se haalari ostaa jo varastoon?
t. epätietoinen esikoisen äiti
Kommentit (11)
Minulla on ollut vain positiivisia kuvia Reimateceistä. Poika on nyt tosin vasta 1,5 v, eli käytössä on ollut yksi välikausipuku ja 2 talvipukua. Lisäksi yksi reiman välikaus-takki ja -housut " tavallista" laatua. Se oli myös kätevä muissa kun kuraleikeissä, koska on kuitenkin paljon hengittävämpi.
Minkäkokoisia ajattelit hankkia?
Mulla on ihan uuden veroiset 74 cm ihana muta-vaaleansininen koko puku ja tummansini-kirkkaansininen 2-osainen tavallinen setti ja myös 74 cm. Lisäksi turkoosinvaaleansiniset vk-hanskat reimatec laatua kokoa 0.
Olen laittamassa nyt myyntiin nuo välikausisetit (pääkaupunkiseutu). Laita mailiosoitetta tähän letkaan jos kiinnostaa kokeilla edullisimmin kuin uudet ostamalla. Itselläni ei ole kuin " virallinen" mailiosoite, niin en viitsi sitä laittaa kaikkien nähtäväksi.
Mie vaan.
Täällä meinaan toinen esikoisen äiti, joka viime kesänä ei keskellä kesää tajunnut lainkaan, että syksyksi olis ollut välikausi haalari tarpeen! Saati että ois keväällä edes käynyt mielessä... Tyttö on syntynyt 10/06 ja keväällä ei totta tosiaankaan kauheesti olis ollut vk-haalarille käyttöä... Sattumalta ostin kesällä alesta ihan marketti-halpis ulkoilupuvun (takki+housut), mutta enpä tajunnut mitään haalaria edes haaveilla. Kun sitten syksyllä tuli kurakelit ja edellinen puku alkoin jäädä myös pieneksi, ei enää saanut mistään vk-haalaria... Talvihaalari sitten hommattiin ajoissa (reimatec) ja sitä on tullut käytettyä. Mä oon ainakin ollut laatuun ym ihan tyytyväinen.
Kiitos tarjouksesta 507650, mutta olen saanut jo kaverilta 74 cm reimatec puvun, joten ajattelin ostaa 80 tai 86 cm, menee sitten tarvittaessa vielä joulukuussa. Se puku mikä mulla jo on on aika pientä kokoa, vastaa 68cm tavan reima talvihaalaria...
eppuliini, en minäkään mitään kovin vaaleeta halua, ei jaksais joka päivä olla pesemässä...
Kiva kuulla positiivisiakin kokemuksia Reimatecista, täytyy katsoa, jos tulis joku kiva yksivärinen haalari.
Se onko hintansa väärti, on eriasia. Hinta on aika kova. Meillä onneksi käynyt niin että haalarit jotka ostettu ovat menneet kaksi kevättä ja yhden syksyn.
Jos teillä tarvetta vasta syksyllä niin olisiko ideaa katsoa alennusmyynnistä tuo välikausihaalari tai sitten toinen vaihtoehto ( jos kelpaa) on käytettynä esim huuto.netistä.
Meillä ei valitettavasti ole kokemuksia vielä muista välikausihaalareista. Tänä vuonna meinaan kyllä ostaa jonkun muun kosteussuoja haalarin pojalle.
ja ovat nihkeitä kantamaan vastuuta tuottestaan. Meillä esim. Reimatec hanskat ei pidä yhtään vettä. Heti ekalla kerralla tuli vesi nopeasti läpi. Mutta sitten taas Reimatec talvihaalari on ollut tosi hyvä kosteuden pidoltaan. Polvet vaan kului huononnäköiseksi nopeammin kuin mitä olin tottunut Remu haalarin jäljiltä.
Toiseen kysymykseen. Itsellä oli aika lailla samatilanne viime keväänä. Poika syntynyt 11/06. En uskaltanut jättää alennusmyynteihin haalarin ostoa, vaan ostin sen keväällä kun oli Citymarketissa tarjouksessa. Välikausi takin ja housut sitten ostin kesänaikana alesta.
Mä ajattelin jättää pienemmän lapsen vk-haalariostokset kesän alennusmyynteihin. Kyllä niitä silloin vielä saa.
Meidän tapauksessa tein reklamaation uudesta ja siis käyttämättömästä reimatec mini haalarista, jossa on reikä (!!!!) siinä mistä vetoketjun alaosa on kiinnitetty haalariin. Reiman mielestä tuotteessa ei ole mitään vikaa vaan on yhtä vedenpitävä kuin muutkin reimatecit.... Äänestin jaloillani enkä osta enää yhtään Reiman tuotetta meidän suurperheeseen sekä lisäksi aion tehdä valituksen kuluttajariitalautakuntaan. Onneksi on vaihtoehtoja olemassa.
Jesper Juniorista ostettu haalari (alesta -30% heti joulun jälkeen), oli 4-v. pojan käytössä kuukauden ja saumat alkoivat purkautua vyötäröltä ja ompeleet vetoketjun saumoista sekä reikä lahkeeseen lähelle vetoketjua sekä vetoketju alkoi purkaantua. Palautus ja vaihto onnistui jouhevasti, tosin en saanut enää saman väristä haalaria. Tänään tarkistin tämän uuden haalarin saumoja ja taas on ompeleet alkaneet purkaantua,tällä kertaa hihasta. P-kele !!! Taidampa marssia taas Jesper Junioriin. Joulukuun alussa ostetut Reimatec-hanskat ovat kuluneet ja haalistuneet kuin olisivat olleet käytössä koko talven... Tämä jää takuulla ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi, kun ostan Reimatecin haalari. Stockan Hullujen Päivien tavis Reima-haalarit ovat olleet hinta-laatu suhteeltaan ok. Samoin Lassien ja Jonathanin haalarit ! Reimat valmistetaan kuulemma Kiinassa tai Baltian maissa, se siitä kotimaisuudesta !
Ilmeisesti siis laatu ei ainakaan hintaa vastaa...
Periaatteessa mulle kelpais käytettykin, jos löytyy mieleinen. Onko niitä pieniä kokoja ollut yleensä vielä hyvin alessa? Vaikka toisaalta ihan sama mitä se maksais, jos säilyy hyvänä vielä mahdolliselle seuraavalle käyttäjälle.
Sitä minä en kyllä ymmärrä, että uudessa haalarissa on reikä, eikä siinä sitten muka ole vikaa...
Onko muille merkeille tulossa yksivärisiä haalareita?
Vaalean sininen ja vaalea beige.
Liian vaaleita minun makuuni.