Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset (miehet) lukee toisten tekstiviestejä ja sähköpostia?

Vierailija
07.02.2008 |

Mulle ei tulis mieleenkään lukea toisten yksityisviestejä. Sehän on rikoskin! Enkä haluais, että munkaan viestejä luettais. Pikkasen luottoa, please!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnioita toisen yksityisyyttä.

Vierailija
2/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minunkin postit saa lukea, jos meidän naisten kierto-viestit kiinnostaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis salaa lukemista.

-ap

Vierailija
4/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuspula ja tunne, ettei saa yhteyttä toiseen. Epäily ulkopuolisesta suhteesta, puoliso mitätöi tätä huolta. Halu saada asioista selvä. Puhumalla vaikeaa, sillä kumppani vähättelee eikä ota tosissaan.

Vierailija
5/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteinen s-posti. Puhelimiinkin vastaillaan, kuka ehtii ja vietejäkin lähetellään molemmista numeroista.

Vierailija
6/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse tarvitse olla mistään salaisen rakastajan lähettämästä pusipusi-viestistä vaan ihan tavallisen kaverin yksityisemmästä asiasta.

Enkä minäkään tykkää jos kavereitteni miehet lukevat kaikki minun lähettäväni viestit. Törkeän uteliasta mielestäni!

Vierailija
7/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle ei tulis mieleenkään lukea toisten yksityisviestejä. Sehän on rikoskin! Enkä haluais, että munkaan viestejä luettais. Pikkasen luottoa, please!

kuitenkin niiden parin valehtelevan petturin kanssa olen ollut hyvin epäluuloinen ja sortunut lukemaan tekstiviestit, tutkimaan taskut - olisin lukenut s-postitkin, mikäli olisi ollut tapana viestitellä siihen maailman aikaan.

Vierailija
8/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä kyse tarvitse olla mistään salaisen rakastajan lähettämästä pusipusi-viestistä vaan ihan tavallisen kaverin yksityisemmästä asiasta.

Enkä minäkään tykkää jos kavereitteni miehet lukevat kaikki minun lähettäväni viestit. Törkeän uteliasta mielestäni!

Vierailija
9/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se on TOSI rasittavaa

Vierailija
10/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostissa, jos se nyt sattuu olemaan lähempänä puhelinta/konetta. Ja sama toisinpäin. Jos mies vaikka istuu vessassa ja sille tulee tekstiviesti, se pyytää mua lukemaan sen.

Vierailija
11/11 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka lähetän ystävälleni viestin, et sen lukee joku muu. Usein käy niin, et se jolle olen viestin lähettäny ei ole edes nähny sitä kun joku muu on sen lukenu, esim. lapset.

Jos lähetän jollekin viestin on se sille henkilökohtaisesti tarkotettu, vaiks siinä lukis mitä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme