Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö raskaustesti voi muuttua + ?

06.02.2008 |

Kokemuksia muilta kaipaisin!

Minulla on nyt kuukautiset viikon myöhässä ja raskaustesti näyttää aina vaan negaa.

Tiedän etten ole voinut tulla raskaaksi muulloin kuin 13.1. olleesta yhdynnästä. Ovis oli laskurin ja omien tuntemusten mukaan 15.-16.1. paikkeilla.

Eikö testin pitäisi jo näyttää + ??? Testin herkkyys on 25.

Kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HeikkoPeikko-78:

Kokemuksia muilta kaipaisin!

Minulla on nyt kuukautiset viikon myöhässä ja raskaustesti näyttää aina vaan negaa.

Tiedän etten ole voinut tulla raskaaksi muulloin kuin 13.1. olleesta yhdynnästä. Ovis oli laskurin ja omien tuntemusten mukaan 15.-16.1. paikkeilla.

Eikö testin pitäisi jo näyttää + ??? Testin herkkyys on 25.

Kiitos!

Eli mielestäni ei kannata luottaa liikaa laskureihin ja tuntemuksiin. Jos olette olleet yhdynnässä myös tuon 13.1 jälkeen, niin sitten testi saattaa vielä muuttua plussaksi. Tsemppiä odotteluun :)

Omista kokemuksista sen verran, että itselleni kroppa teki mukavan kepposen aikoinaan, ja tulin raskaaksi ennätyspitkän kierron aikana. Eli hedelmöitys oli tapahtunut vasta kp 36!!! Aikaisemmin kierron pituus oli ollut 28-30. Oli jo varattu aika lääkärille kuukautisten alkamattomuuden (ja lukuisten negatiivisten testien) takia...

Sanoisin siis, että ikinä ei voi tietää!

-alma rv 26+4 ja tyttö 3v

Vierailija
2/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta, kun kuukautiset oli 13pv myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Lisää kokemuksia saa laittaa, jos jollain on!

Valitettavasti tuo 13.1. yhdyntä on ainut mahdollisuus, että olisin tullut raskaaksi.

Aamulla taas tein testin ja nega!! Ihmeellistä, ei mun kroppa ole tälläistä ennen tehnyt...

Mutta kai nyt jo pitää luopua toivosta ja uskoa, että joku hormonihäiriö on iskenyt tähän naiseen.

Mukavaa kevään odotusta kaikille! :)

Vierailija
4/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinaa kävi näin. kaksi ensimmäistä raskautta näytti heti plussan kun menkkojen olisi pitänyt alkaa...kolmannessa menkat oli 4 pv myöhässä, tein viikolla kaksi testiä parin päivän välein jotka näyttivät negaa ja tein vielä parin päivän päästä viikonloppuna testin niin se olikin sitten plussa????(kaikki olivat samoja testejä)

toivottavasti se plussa sieltä ilmestyy yllättäen niin kuin mulla kävi :)

kaikki näköjään mahdollista?!