" Yllätysvauvojen" äidit ovat yleensä susirumia. Näin olen joutunut huomaamaan.
Selkeästi vauva on vain ollut keino koukuttaa mies.
Kommentit (8)
Enkä myöskään koe olevani mitenkään susiruma...vieläkään:)
;) Ja olen kyllä susiruma, ei käy kieltäminen.
Tosin ilmoitin miehelle, sen jälkeen kun olin lapsen päättänyt pitää, että en velvoita häntä mitenkään, saa lähteä jos ei kiinnosta. Mies jäi.
Yllätysvauva ei ollut keino koukuttaa miestä. Yllätysvauva tuli kun söin kaksi antibioottikuuria peräkanaa! Että jos ei lisääntyminen kiinnosta niin kandee pidättäytyä seksistä antibioottikuurin aikana vaikka söisikin e-pillereitä:)
Nyt olemme onnellisesti naimisissa ja toista lasta suunnittelemme:))
kato vaan peiliin???siis sinä ap joka kirjoitit...olet ite sitä mitä kirjoitat;)
ihmiset on kaikki omalla tavalla rumia ja kauniitakin oli siinä vauvaa tai ei.
miehen, joka toimii mallina. Saa nähdä mitä lapsesta kasvaa. Vauvana ainakin nätti!
" Mua on luonnonkauniiksi, muodokkaaksi, naiselliseksi, kauniiksi, nätiksi jne. kehuttu..."
" Hyväntekeväisyyden vuoksi mallitoimisto antoi mulle varmaan nuorempana töitä."
Helppohan se on siellä ruudun takana itseään kehua! Kylläpä ap:n argumentti kolahti kipeästi joillekin! :D
Juu ja en oo ap, vaan itekki pian syntyvän " yllätysvauvan" äiti, jonku mielestä voin olla susiruma, toisen mielestä ihan nätti. Mitä sen on väliä?
Pääasia että oma mies tykkää, kenenkään av-mamman EI tarvi tykätä mun naamasta. ;D
Nii ja se mies on koukutettu jo 11 vuotta sitten ja lapsiakin on jo ennestään 2, ihan " tekemällä tehtyjä" ;D
Oltiin oltu naimisissa jo kauan ja yksi lapsi oli ennestäänkin.