Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah tätä ihanaa päivähoitolaskutusta! 6 päivää hoidossa 131 euroa lasku!

Vierailija
06.02.2008 |

Lapsen hoitaja siis on ollut sairaana ja lasta en ole vienyt varahoitoon milloin mihinkin paikkaan.. vaan on ollut minun kanssani koulussa tai oltu kotona!

No on ollut intensiivistä hoitoa noi 6 päivää! Tästä kuusta tulee samanlainen, tosin hoitopäiviä on tainnut olla vain 4.. Ja lapsi itse sairaana ollut vain 8 päivää, mikä ei oikeuta alennukseen!

No tottahan se on, että hoitopaikanhan tuo on joltain vienyt, kai..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai maksu menee jos ei hoitopaikkaa peruuta.

Vierailija
2/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä lapsi on hoidossa 17 päivää, vaikka periaatteessa käy 5 pvää viikossa hoidossa. Käytännössä yhtenä kuukautena oli 18 päivää eikä ylimenneeltä päivältä ainakaan meidän kunnassa veloitettu ylimääräistä. Toisaalta esim. joulukuussa oli niin paljon lomapäiviä muutenkin, että hoitopäiviä oli 13.

Eli meillä toiminut, ja olen kysynyt päivähoidon ohjaajalta (meillä lapsi pph:lla) että saa mennä yli tilapäisesti ja ne sit laskuttaa jos laskuttaa (ei oikein tiennyt kunnan käytäntöä).

Toisinpäin ei tosiaan toimi eli eivät anna alennusta vaikka järjestää hoidon hoitajan sairastuessa tai lomaillessa meidänkään kunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään.. Mutta onhan se vähän harmillista kun hoitajan sairastumisesta kuitenkin on kyse ja varahoitopaikkaan pitäisi mennä ylipaikoille ja sitä en suostu turvallisuuden vuoksi tekemään!

Mutta tokihan se hoitopaikan syö!

Tästä kuusta lähtien onkin enää 10 pv/kk hoidossa..

Vierailija
4/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perhepäivähoitaja on sairaana ja vanhemmat järjestävät hoidon itse.

Vierailija
5/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pv/kk tai täydet 21 pv/kk. Meillä lapsi tarvitsisi noin 15 pv/kk, mutta pakko maksaa täydestä. Tosin sitten voi halutessaan tehdä näin kuten tänään, että vein lapset hoitoon vaikka olen kotona ja siivosin aivan rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi