Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa liikkeellä vesirokkoa,vatsatautia,flunssaa,täitä..

Vierailija
19.11.2008 |

Tosi masentavaa, jos huonosti käy noi kaikki yllämainitut tulee meillekin.. Olen melkein joka viikko sairaan lapsen kanssa kotona. Huono omatunto kun olen pois töistä, on tosi noloa jatkuvasti ilmoittaa pomolle että lapsi on taas sairaana. Nyt lapselle ripuli ja ihmeellistä ihottumaa naamassa ja pari rakkulaa käsissä ja jaloissa.. Olisko enterorokko. Tosi kurjaa että lapsi joutuu sairastamaan.. Välillä jo mietin että olisiko helpompi jäädä kokonaan pois töistä.. Miten muut selviätte henkisesti näistä tilanteista? Miten työpaikalla suhtaudutaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovella lukee heti kun tulee sisään, että "Päiväkodissa on täitä, vesirokkoa, enterorokkoa jne..

Tosi mukava fiilis viedä lapsi sinne... vaan ei kai noille mitään voi, eivätkä ne sentään tapa. Itse jäisin mielelläni pois töistä, en tuntisi morkkista, kyllä ne työt tekemään löytyisi joku muu...

Vierailija
2/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut lapset sairaana niin paljon koko ajan. Tänä syksynä sitten vesirokko perä jälkeen ja flunssia ainakin 5 kummallakin (meillä joudutaan sitte usein päivystykseen ku henki menee tiukalle).

Töissä saa kuulla olevansa epäluotettava ja huono työntekijä, kun on niin paljon poissaoloja. Oikein kannustavaa kuultavaa :-(

Parisuhde on ihan finaalissa ja oma jaksaminen nolla.

Eipä paljon muuta voi sanoa, kun voimia toivottaa sulle. Meitä on muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitää korjata, että ei varmaan ole mukava tilanne, jos on joutunut olemaan töistä paljon pois. Oma lapseni on ollut terveenä. Mutta kyllä sinunkin työpaikkasi sen kestää, etkä ole maailmanhistorian ainoa vanhempi, joka niin joutuu tekemään. Koveta itsesi pomon mahdolliselle närälle.

Onko teitä kaksi vanhempaa jotka voisitte vuorotella kotona olemisessa?

Vierailija
4/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut lapset sairaana niin paljon koko ajan. Tänä syksynä sitten vesirokko perä jälkeen ja flunssia ainakin 5 kummallakin (meillä joudutaan sitte usein päivystykseen ku henki menee tiukalle).

Töissä saa kuulla olevansa epäluotettava ja huono työntekijä, kun on niin paljon poissaoloja. Oikein kannustavaa kuultavaa :-(

Parisuhde on ihan finaalissa ja oma jaksaminen nolla.

Eipä paljon muuta voi sanoa, kun voimia toivottaa sulle. Meitä on muitakin.

Sanotaanko teille oikeasti töissä jotain tollasta??!! Sehän on ihan sikamaista, siis selkeää syrjintää ja kiusaamista. Oikeasti. Kuulutteko liittoon, hakekaa sieltä apua moiseen, ei noin saa työntekijää kohdella.

t. 5=3

Vierailija
5/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä vuorotellaankin, mutta voi sitä iänikuista riitaa kumpi jää kotiin tai kumpi on enemmän jäänyt.. Nyt on vaan se tilanne että olen itsekin kipeä, JA mikäs sen mukavampaa kun hoitaa itse sairaana sairasta lasta ; )

Koitin lueskella tosta enterorokosta ja se ilmeisesti voi olla myös kuumeeton tai vain lievää lämpöä?Meillä on oireina olleet pieni lämpöily, ripuli, parit oksennukset ja ne muutamat rakkulat..

Pomo jolla jo isot lapset on tainnut jo unohtaa nämä pikkulapsiajat.. Ihmettelen kyllä että on palkannut firmaan useamman pienen lapsen vanhemman.. Siellä me nyt sitten vuorotellen ollaan sairaita lapsia kotona hoitamassa ja ollaan jatkuvasti pois töistä. Ei ole helppoa.. Hävettää jo nyt huomisaamun puhelu pomolle.

Vierailija
6/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla myös mies paljon pois lasten takia. Minä vaan saan kuulla töissä tuota sontaa (epäluotettava etc.) Pahimmat kommentit on tulleet ihmiseltä jolla itsellä on ala-aste ikäiset lapset. Heillä kuulemma anoppi hoiti kun olivat sairauskierteessä... Voi halleluja! Mäkin haluan semmoisen anopin, saako niitä tilattua hobby hallista?? :-)

Jospa kevät ois vähän helpompi ku tää syksy

Vierailija
7/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ainakin se vesirokkorokotus. Se on todella tehokas. Lääkäri sanoi, että periaatteessa se tehoaa vielä silloinkin, jos kolmen päivän sisällä altistuksesta ottaa sen.

Vierailija
8/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

flunssia yms. koko ajan. viikko sitten oli vielä flunssassa ja sitten vähän parani niin taas kauhee räkätauti ja kuume. sitä ennen oli syyskuun lopussa, eli parin viikon välein iskee joku tauti. pare kai olis olla vaan neljän seinän sisällä eikä päästää vieraitakaan tänne (eikä miestä töihin). enterorokkokin oli ainakin lastenlääkärin mukaan kun joudutiin sairaalassakin olemaan.

Vierailija
9/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli sitten enterorokko KOKO perheellä. Täiltä olemme vielä säästyneet huom! vielä. Kyllä kotihoitoisetkin sairastaa. Ymmärrän työnantajaa, jos paljon ollaan poissa, mutta sitä en ymmärrä ettei työnantja pidä turpaansa tukossa ja ole syyllistämättä sairaan lapsen vanhempi!

Vierailija
10/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika urpoa päiväkodissa ylipäänsä laittaa mitään listoja oveen, kun noita kuitenkin saa jokaikisestä marketista ja leikkipuistosta ja päiväkodista ihan ympäri vuoden. Tosin meidän lapset nyt eivät ikinä saa mitään "liikkeellä" olevia tauteja, joten helppohan minun on sanoa.

Vierailija
11/11 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vältän aika paljon sellaisia paikkoja joissa taudit mahdollisesti jyllää. Ja käsien pesusta paasaan jatkuvasti niin omalle porukalle kuin kaikille muillekin, jotka meillä käyvät. Ja kylään mentäessä pestään tullessa ja lähtiessä kädet tähän aikaan vuodesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä