Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kutsua inhottavaa exaa? Kaikki nauraa jo narsistille ja Asperger, bipolaari, ADHD ja rajatila ovat jo ihan passè. Mika on se uusi juttu?

Vierailija
06.02.2008 |

Kun puhuin narsku exstä, niin yksi tuttu sanoi, että kumma kun ne kaikkien exät ja pomot aina on narskuja. Eli tää narsku on vissiin jo vanha juttu, mut mikä on se uus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin rajatilassa. Kaikki merkit täsmäävät. Sen lisäksi hän on hysteerinen ja narsistinen. Mutta tosiaan tuota jälkimmäistä termiä ei kannattane käyttää sen kokeman inflaation takia.

Vierailija
2/8 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sosiopaattia, sehän ois vähän sama, mutta kun ne leffoissa aina on sellaisia sarjamurhaajia, niin olisikohan se uskottava? Kun axä ei kai oo kuitenkaan tappanut ketään, eikä oo erakko, vaan käy työssä ja sillä on paljon kavereita ja sukulaisia joiden kanssa tekemisissä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siis kirjaimellisesti oli minusta liian äidinpoika. Ainokainen jne..kulttuurissa, jossa perhesiteet ovat tiukemmat ja tärkeämmät kuin normi-suomalaisessa perheessä. Jälkikäteen olen katunut kun annoin sen häiritä.

Vierailija
4/8 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsii rinnalleen samankaltaisia naisia... että millaisiahan mahdatte te nyksät olla?

Vierailija
5/8 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että mä en ole hysteerinen enkä rajatilapsykoottinen. Sitä en kiistä etteikö meissä olisi paljonkin samankaltaisia piirteitä.

Sille mä en voi mitään, että kumppaneiden entisiä puolisoita arvostellaan, eikä mun miehen eksän mielenterveysongelmat ole mitenkään sidoksissa muihin eksiin - eivätkä myöskään mun puheisiin.

Vierailija
6/8 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä hän ei pysty hoitamaan ihmissuhteita.

Vierailija
7/8 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain luulen, että nämä ihmiset eivät oikeasti tunnista käyttävänsä uusinta muotihaukkumistermiä exästään, vaan he ihan oikeasti uskovat siihen, että exät ovat narsisteja, aspergereita, maanis-depressiivisiä tai mikä nyt milloinkin on muotia.

Vierailija
8/8 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aseta arviota tekevää ihmistä erityisasemaan elämässään. Masennuskin on välillä kaikenlaisen käytöksen selittäjänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä