Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiiva ovulaatin aikaan?

06.02.2008 |

Miten olette hoitaneet ovulaation aikaan tai heti sen jälkeen ilmennyttä hiivaa? Mitenköhän hiivalla on vaikutusta raskautumisen kannalta? Entä miten olette sitä ehkäisseet seuraavissa kierroissa?

Se pirulainen iski juuri pahaan aikaan:(. Voisikohan karpalomehusta olla hyötyä ennaltaehkäisevässä mielessä? Tai jopa auttaa vaivaan ilman lääkkeitä? Canesten- voidetta olenkin jo alkuun käyttänyt, sitä kun kaapin perukoilta löytyi. Tai ajaako greippimehu saman asian, ainakaan nyt ei auttanut vaikka sitä lipittelin ekasta päivästä lähtien. Entä vaikuttaako tuo karpalomehu limakalvoihin samalla tavalla?

Siinäpä kysymyksiä:).

Viidenmutsi yk 2, kp 17/31?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kohtalotoveri naemma ;) Mulle iski kanssa elamani kaamein hiiva just kun olis ollut parhaat hetket hedelmoittya. Kiva. No, ei auttanut muu kuin hakea vaan laakkeet apteekista. Luulen etta haitallisempaa on jattaa se hoitamatta ja antaa sen menna pahaksi, kuin etta hoitaa se parissa pv pois. En tieda auttaako karpalomehu, koita vaan! :) Mulla tepsii se etta pitaa vaan puuvillaisia pikkuhousuja ja muutenkin loysia housuja ja ettei syo kauheasti sokeria ja hiilihydraatteja.

T:Moonagirl kp17/28

Vierailija
2/3 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on tarkoitettu tuonne alakertaan. Minulla toimivat.:) Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne auttavat ainakin pissatulehdukseen ja niitä saa syödä myös raskaana. Ennaltaehkäisevät pissatulehdusta myös.