Onko naisella oikeus olla hoikka?
Mä en kestä tätä kyyläystä enää. Sama homma töissä ja kotona, kavereiden luona ja sukulaisilla. Kaikki kyselee, olenko laihtunut, miten paljon, miksi... Jos eivät kysy niin tuojottavat mua päästä varpaisiin ja arvioivat katseellaan, vihjailevat syömishäiriöstä :/ Katsovat tarkkaan, mitä syön ja miten paljon, hymisevät jos puhun että " tuli viikonloppuna herkuteltua" .
Tämä vain siksi, että olen totta tosiaan laihtunut muutaman kilon. Ihan vaan huvikseen, haluan olla hoikka. Ja ei, en ole edes alipainoinen, bmi on 19,8.
Jos kerran lihaville ei ole kohteliasta huomauttaa painosta, niin miksi päin vastoin olisi yhtään eri juttu? En minäkään tuijottele työkavereiden läskejä ja kysy, miten paljon ne oikein syö! Miksi multa saisi sitten kysellä syömisistä ja päivitellä oikein porukalla, että kyllä se vaan on _niin_ laiha.
Kommentit (3)
Ja vielä tuntuu että nimen omaan painon " vähäisyyttä" on lupa arvostella ja pohtia tosiaan ihan porukalla! Yritä siinä sitten hymyillä ja sanoa, että oon itse ihan tyytyväinen...
Varmaan olet ollut jo ennenkin muiden mielestä niin hoikka ja ihannemittainen, että he eivät ole tajunneet, ettet ole tyytyväinen itseesi. Kyllä ne pian tottuvat uuteen ulkomuotoosi eivätkä enää ihmettele muutosta.
ja kun sitten sain uutta lääkitystä masennukseeni, niin lihoin nopeasti jotain 5kg, ja eikös vaan kaikki tuijota mahaa ja kysele että oonko mä raskaana... :) Ei ole naisen elämä helppoa, maha on julkista omaisuutta.