Löytyykö äitejä, joilla ei ole yhtään raskausarpea?
Täällä yksi ihan viimeisillään oleva.
Alaselkä on kuitenkin juovainen n. 12-vuotiaana olleen kasvupyrähdyksen jäljiltä...Onko kellään muulla?
Kommentit (16)
vaan vasta synnytyksen jälkeen... Että älä vielä tuuleta :))
Mulla itellä navan alla kaks haaleeta juovaa, eipä ne paljon näy eikä häiritse mua eikä muitakaan.
nyt kolmen jälkeen maha on kuvottava. Olkaa onnellisia te joilla on vain vähän tai ei ollenkaan.
mutta tissit aivan kauheat. Ne onkin sitten täynnä arpia. Kaksi raskautta takana.
3 raskautta takana eikä yhtään raskausarpea! Painoakin tuli kaikista 20kg ja masu oli tosi suuri. Ilmeisesti kudokset vain ovat hyvin joustavaa laatua.
Muutama juova oli pepussa ennestään, mutta tosiaan raskaudesta ei ensimmäistäkään =)
ei raskausarpia kehossa...mutta vasta yksi raskaus ja synnytys takana
vaikka on viisi lasta. Kudostyypistä johtuu kertoi lääkäri kun ihmettelin asiaa.
vaikka molemmissa raskauksissa painoa tuli lähes 20 kiloa.
Varmaan täytyy joo olla kudostyypistä kiinni. Ekan jälkeen lähti raskauskilotkin (pitkän imetyksen takia jopa liikaakin), toisen jälkeen...no, ei ihan lähteneet. =) Kaksi lasta kai on sen verran rankempi projekti kuin yksi lapsi, että on tullut tsempattua itseään ruualla...mutta raskausarpia ei ole joo. Tissit kyllä roikkuu!
Nämä olivat jo ennen raskautta eivätkä ole pahoja. Rinnoissa tosin ehkä korostui kun laihduin imetyksen myötä ja rinnat jäivät riippuvimmiksi;-)
Tissit on vaihtaneet muotoansa, ovat paljon roikkuvammat kuin ennen lapsia. Imetin kumpaakin pitkään. Muuten ei välttämättä huomaisi, että olen synnyttänyt.
Raskauksista jäänyt " kauneusvirhe" on sektioviivan päälle jäävä pikku makkara, josta en pääse eroon :-/
yhtään ainutta arpea, kahden muksun jälkeen ainakaan ;)
neljä raskautta takana eikä yhtään arpea
Vaikka molemmissa raskauksissa paino nousi 17 kg.
Eikä ole äidillänikään.
Raskaudesta ei tullut, jotain oli jo ennestään.