Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Ergo-kantorepun infant insertistä?

05.02.2008 |

Hei!

Otsikossa tuo jo tulikin. Olen siis harkinnut infant insertin hankkimista ergoon, mutta haluaisin ensin tietää, kannattaako sellainen ostaa. Onko kenelläkään kokemuksia?

ronjaruu

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielelläni kuulisin kommentteja Ergon infant insertistä.

Hankimme repun esikoisen ollessa noin 9 kk ja silloin harmittelin etten hankkinut jo aiemmin. Nyt toista odottaessa mietin josko aloittasin Ergon käytön jo mahdollisimman varhain.

Onko infant insert käytännössä helppo ja mukava käyttää? Kuvista hiukan vaikea hahmottaa, kuinka vastasyntynyt reppuun sen kanssa " istuu" .

Vierailija
2/5 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

itse kyselin ihan samaa jokin aika sitten.

Sain muutaman vastauksen niin puolesta kuin vastaankin. Joku oli tykännyt että oli ihan toimiva, pari taisi tuumata, ettei ollut niin kovin kätevä. Haulla varmaan löytyy noita aiempia kyselyitä.

Ajattelin itse tällä kertaa yrittää totuttaa pikkuisen kantoliinaan ihan heti synnäriltä asti, esikoisen aikana otin liinan esiin vasta reilusti myöhemmin ja neiti ei viihtynyt siinä ollenkaan. Ergossa kyllä sitten aikanaan sitäkin paremmin :-) Osasyyksi ajattelisin sitä, että tytöllä oli liinassa tosi kuuma ja Ergo taas on " väljempi" . Vauvatuen kanssa Ergo taas on käsittääkseni hyvinkin tiivis paketti eli siinä suhteessa voipi olla että pienokaisella on ihan yhtä kuuma liinassa kuin Ergossakin tuen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä hakea tuo sinun aloittamasi pino tästä aiheesta.

ronjaruu

Vierailija
4/5 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kyselin tuosta viime syksynä täällä ja positiivisten vastausten saattelemana hankin insertin.. Minä koin sen melko hankalaksi, pieni vauva siis vain kiedotaan insertiin joka on pelkkä tikattu läpyskä, ja pujotetaan poikittain ergoon. Sen verran kokeilin, että mieluiten käytän hug-a-bubia tai bb-reppua, ja kannan Ergossa vasta kun vauva on sopivan ikäinen. Ergon kotisivuilta näet insertin käyttöohjeet videona ja näet mallit kääriä ja pujottaa vauva joko poikittain tai pystyasennossa, sen jälkeen kun olet säädellyt strapit itsellesi sopiviksi. Pikkuvauvan poikittaiskannossa minua ja vauvaa ahdisti ergon " joustamattomuus" , vaikka säätöjä voi muuttaa.

Päädyin sitten ekaa kertaa nyt kolmannen vauvan kohdalla liinaan ja se on ollut tosi mukava ja näppärä tähän vaiheeseen. Ergo odottaa kaapissa ja sitä on paljon käytetty ja tullaan myös kolmosen kanssa ensi kesästä alkaen käyttämään.

Vierailija
5/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en oo vielä keksiny miten sitä käytetään sujuvasti. Poika on 3 kk. Käytän nyt mieluummin liinaa ja kohta kokeillaan Ergoa ilman lisäosaa, kun pää pysyy jo aikas hyvin ja poika on aikas pitkä. Ke on neuvola, et sit tiedetään tarkemmin :)