Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vietit -> naisen mustasukkaisuus

Vierailija
05.02.2008 |

Eli minä olen aika mustasukkaista sorttia, tiedän sen itsekin. Mä loukkaannun ja ajatuksesta, että mies vilkaisis jotain ohi kulkevaa megabeibeä rannalla. Tai kiihottuis vaikka jostain alastomasta naisesta leffassa. Mies sanoo, että ei voi hepilleen mitään. Että se nousee joskus vaikkei tahtoiskaan. Se on siis vissiin joku luonnon laki, että miehet kiihottuu aina kun joku hyvä perse kulkee ohi. Tai vilkaisee jotenkin vaistomaisesti.

FaceBookissa kiertää joku ovela kuva, että kun sitä klikkaa niin minifeedeihin tulee veisti, et on katsonut, ja se viesti leviää sitä kautta kun toiset saa viestiä, että joku on katsonut jotain kuvaa, katso säkin. Eli tiedän, että mies on avannut sen vahingossa.

Siinä kuvassa on joku isotissinen posliini nainen, joka kurkkailee alushousujensa sisään. Vaikka mä tasan tiedän, ettei mulla ole mitään syytä ottaa itseeni, niin mä ahistuin aivan valtavasti. Mä siis heti ajattelin, että mulla ei ole tollasia tissejä kun tolla naisella. Ja että mun miesystävä varmasti sitten tykkäis enemmän sellasista.

Jotenkin koen asemani uhatuksi, kun pelkään miehen bongailevan jotain ominaisuuksia muista naisista, mitä mulla ei ole.

Eli... Onko se nyt ihan totta niin, että mies ei voi noille reaktioilleen mitään? No sen tiiänkin jo, että mä ylireagoin aivan valtavasti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme