Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin seksin harrastamisen mieheni kanssa 4 kk sitten

Vierailija
05.02.2008 |

En olisi ikinä uskonut, että mun avioliitossa käy niin, ettei seksiä ole ollenkaan, koska seksi on aina merkinnyt minulle paljon. Mutta, 4 kk sitten mieheni humalapäissään nolasi mut niin törkeällä tavalla kaveripiirissämme, etten enää voi kuvitellakaan seksiä hänen kanssaan. Eräissä juhlissa hän alkoi tehdä pilaa sellaisella seksuaalisella ominaisuudellani, jolle en voi mitään (orgasminsaantinopeus) ja saattoi mut tosi ikävästi naurunalaiseksi.

Nyt raivo on muuttunut lähinnä suruksi. Pari kertaa on mies ehdottanut seksiä, mutta olen toivonut, ettei hän enää ota asiaa puheeksi, kun mua alkaa aina itkettää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kannattaa alkaa kuukausitolkulla potkimaan. Olisiko mennyt tilanne ohi jos olisit vain tokaissut samointein kaveriporukalle jotta pikkumunainen siinä natisee.. = )

Puhukaa asiasta, sido ukko kiinni sänkyyn ja anna raippoja. Vannota ettei koskaan enää tee uusiksi ja anna sitten kunnon kyydit.

..tai erotkaa jos ette moista voi selvittää.

M40

Vierailija
2/20 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oli ehkä ylpeäkin, että saa vaimon tulemaan niin nopeasti?

Puhukaa asiasta ja kerro suoraan, että se loukkasi sinua. Saat ehkä kuulla asian kääntöpuolenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tilanne kääntyi tosi ikäväksi, kun kaikki reagoi " ai tuollaisia ongelmia" ja nolona sopertelin, että ainakin saan sitten usean peräkkäin. Kun lähdimme juhlista, minulle toivoteltiin mm. parempaa seksiä. Kyllähän näin jälkikäteen tulee mieleen juuri tuollaisa heittoja, että riippuu vähän miehestä tms.

Mies ei muista mitään koko asiasta. Tässä vain naisnäkökulmaa, kun tuolla eräs mies kertoo pihtauksen seurauksista.

Eroa mietin, koska mies pisti julkisesti seksuaalisuuteni säpäleiksi, mutta lasten vuoksi jäin.

Vierailija
4/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei naiselleen saa orkkua alle 15 minuuttiin. Taitaa olla melkoinen mämmikoura miehesi. Taatusti kukaan tuttusi ei mieti, että olet kummallinen, vaan että mikä ihmeen säheltäjä miehesi oikein on, varsinkin kun tuo vielä julkiseksi heikot naisenkäsittelytaitonsa nolaten itsensä sitä edes tajuamatta. Ei hyvin mee miehelläsi.

M30

Vierailija
5/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Normaali laukeamisaika ollut mulla noin 10 min)

Vierailija
6/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla melkoinen minuuttimuna tuo miehesi jos tuo on pitkä aika. Nyt kun tuon kerroit niin kaikki sympatiat Sinulle. Minä en edes tahdo vaimoni tulevan noin pian, vaan koetan pitkittää niin pitkään kuin mahdollista, usein se menee ehkä 30-40 minuutin korville ennen ensimmäistä laukeamista.

Se on minusta itsestänikin paljon hauskempaa kun kiusottelee vaimoa laukeamisen partaalla ja sitten kun hän lopulta saa niin voi sitä huutoa..

Älä välitä tuollaisesta pässistä kuin miehesi. Jos lasten takia kuitenkin roikut, niin älä tapa seksuaalisuuttasi, vaan mieti ihan oikeasti salarakasta, joka osaa arvostaa Sinua saamisinesi.

M40

Vierailija
7/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se miehes mulle!

Vierailija
8/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(Normaali laukeamisaika ollut mulla noin 10 min)

Ja tuoko on sinun ongelmasi? Jos jätä miehesi, niin sulla on oven takana pitkä jono miehiä, jotka haluavat nauttia naisen orgasmeista.

Vierailija
9/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt tunnen itseni sitten niin rumaksi etten edes käy enää saunassa mieheni kanssa saati riisuudu muutenkaan hänen läsnäollessa.

Herralla itsellään on melkoiset jenkkakahvat ja kalja pötsi muttei mieleenikään ole tullut niitä ruveta arvostelemaan. Nyt ei kiinnosta seksi pätkän vertaa eikä muutosta näy.

Vierailija
10/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee tunti jos toinenkin orkkuun. Ei siinä minuuttiroiskija saa mitään aikaiseksi

Vierailija
11/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tulee alle viiden minuutin ja tultuaan on niin herkkä jottei saa koskea rintoihin tai pimpsaan mitenkään. Jos hän tulee, ei auta kuin laittaa mela mekkoon ja muuta ärsytystä antamatta paukuttaa loppuun. Haaveilen siitä, jotta voisin antaan usean orgasmin ja jatkaa esileikkejä oikein kunnolla, kuten joidenkin aiempien elämien kanssa joskus nuorempana.

Leijonanmieli

Vierailija
12/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap:lle sanoisin, että yritä puhua asia miehesi kanssa. Ei miehesi vuoksi vaan ihan sinun itsesi. Sinä kärsit tilanteesta niin paljon, että yritä ratkaista asia. Ja saathan sinä itkeä jos itkettää. Sinä voit itkeä ja huutaa ja haukkua ukkosi, mutta yritä päästä asian yli. Ihan vaan siksi, että sinun ihan oma elämä siitä paranee.

Vierailija
13/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi rumasti. Ei ollut varmaan samanlainen kuin ennen raskautta, mutta olisi ihana kun puoliso voisi nähdä armollisemmin silmin. Lapsi on kuitenkin yhteinen. Ei se ole naisellekkaan ihan helppoa muuttua vajaassa vuodessa ihan toiseksi voimatta itse vaikuttaa asiaan kovinkaan paljon.

Nyt vauva on jo puoli vuotta ja masukin näyttää tutummalta. Silti tuntuu, että jonkinlainen syvä luottamus mieheen on mennyt. Se, kun uskoo, että on toiselle rakas ja haluttu ja ihanin. Aika surullista kaiken kaikkiaan.

Vierailija
14/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne kysyy niin vaatteista kuin kropastakin jotta miltä näyttää. Auta armias jos erehdyt sanomaan jotakin muuta kuin Täydellinen, Herkullinen tai Jumalainen. Jalat ristiin, kuukaudesta loppuelämään mittainen mökötys ja syytteet luottamuksen teilaamisesta yms.

Älkää kysykö jos ette halua kuulla vastausta. Jos joku mies kuitenkin sanoo jotakin, niin muistakaa jotta hän nyt vain sanoo kun juuri sillä sekunnilla siltä näyttää tai tuntuu. Tunnin päästä voi näyttää ja tuntua eriltä. Sallikaa miehellekkin erehtyminen ja suokaa anteeksianto.

Ilman herkullista seksiä kyllä voisi monasti miettiä jotta onko Naisen kanssa eläminen kaiken arvoista, käytte niin tuulella ja pitkävihaisia.

Vierailija
15/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta tosi vilpittömältä. Kyllä sitä miettii, että mitä on parisuhde ilman hyvää tahtoa ja lempimistä? Lempiminen on kuin keidas arjessa.

N34

Vierailija
16/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo haukkuu isomahaiseksi, vaikka olen noin 185 ja alle 80kg. Kuitenkin urheilut, yleensä kerta viikossa, pitäisi jättää väliin ettei vaimo joudu yhtenä iltana lapsia yksin kaitsemaan suoraan töiden jälkeen. Ei tollanen arvostelu kivaa ole, mutta ei siitä sentään liikaa saa nokkiinsa ottaa.

Aloittajalle sanoisin, että keskustele miehesi kanssa. Kuvauksen perusteella sinulle toivottiin parempaa seksiä, siis silloin ongelma olisi miehesi taidoissa!

Vierailija
17/20 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kotoa saa, niin sitten jostain muualta. Niin se vaan on.

Toi murentaa teidän koko suhteen.

Toisilla menee viikko, toisilla parikin vuotta, mutta seksitöntä elämää terve mies ei pidemmän päälle katsele.

Mieti nyt mitä oikein odotat elämältäsi, ja mieti myös sitä että " vieraan" miehen on vaikea kiintyä toisen miehen lapsiin.

Tarkoitan että lapsen oma isä on jokatapauksessa paras isä, ja ainoa mies joka voisi oikeasti antaisi henkensä pelastaessaan lastaan.

Mielestäni olet kohtuuton, ja teillä taitaa olla vääränlainen ystäväpiiri.

Vierailija
18/20 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessa. Minua oikeasti hävettää kavereiden miesten kommentit. Eräskin valittelee tuon tuostakin seksittömyydestä. Vittuako se meille kavereille kuuluu, miten kelläkin sängyssä menee?

Vierailija:

Mielestäni olet kohtuuton, ja teillä taitaa olla vääränlainen ystäväpiiri.

Vierailija
19/20 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies latelee vaikka mitä kauheuksia mun mahasta ja liika kiloista. Maha on nimittäin aika hirvee sektion takia ja raskauskiloja jäi yli 20 kg (nuorin jo 4v...). Kaveriporukassakin sanoo aina jotain " meijän äitin matskuista" yms. Mä vaan oon tokassu, että taidat tykätä vähän isommista tytöistä...

Seksiin ei mulla vaikuta mikään asia. Mulle on tärkeintä miehen tyydyttäminen aina. Rakastan sitä hommaa. Oli ukko miten ärsyttävä tahansa niin en voi vain katsella kun hän viipottaa ohi suihkun raikkaana! Pakko siinä on edes muutama vesipisara saada nuoltua jostain. Ennemmin kuolisin kuin alkaisin pihtaamaan!

Vierailija
20/20 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla mies ei saa loukkaantua, jos vaimo pilkkaa häntä julkisesti impotentiksi.

Vaimo siis päättää juhlissa, joissa on miehen kavereita puolisoineen sekä puolituttuja, että nauretaanpa kaikki yhdessä mieheni impotenssille ja kertoo siitä kaikille huvittuneeseen sävyyn. Tämän jälkeen miehen täytyy riemumielin rientää sänkyyn vaimonsa kanssa, tämän loukkauksen ei saa antaa vaikuttaa mitenkään.

Nainen ei voi vaikuttaa orgasminsaantinopeuteen¿muuten kuin teeskentelemällä! Täälläkin on monesti todettu, että naisen orgasmi vaatii heittäytymistä ja itsensä hyväksymistä, koska suuri osa laukeamiseen liittyvistä asioista tapahtuu aivoissa. Jos koko ajan miettii, onko kulunut jo liikaa aikaa, ei orgasmia todellakaan kuulu ja pahimmillaan tämä johtaa teeskentelyyn.

Tässä tilanteessa orgasmin saanti ei ollut ennen ongelma ¿ nyt on