Syödäänlö teillä tänään runebergin torttuja vai laskiaspullia?
Kommentit (11)
Ai nyt ei sit muut perheenjäsenet saa herkkuja koska SINÄ söit jo eilen tarpeeksi?! ;)
Oon kerran koittanut tehdä runebergin torttuja ja ne ei ollut hyviä. Tietty jos ostais valmiina, mutta nyt on valmistettu pullat
ja sunnuntaina ahdettiin mahan täydeltä pullia, joten tänään ei enää mitään :)
Leivoin pullia jo eilen, mutta otin ne mukaan töihin. Jos kaikki tulee syötyä, leivon iltapäivällä lasten kanssa lisää kotiin. Jos taas pullia jää yli töiden kahvitunnilta, en ehkä enää leivo, vaan syömme kotona ne loput.
ja nyt on olo sen mukainen. Oon raskaana. En syö tänään mitään kakkuja enää.... ...paitsi jos tekee sitten taas illalla mieli niin heti sorrun. plääh.
En tykkää pullasta ja lapset saa jo hoidossa välipalaksi laskiaispullat.
Taidan myös kysellä, kumpia oli tänään päikyssä tarjolla, ja valita sitten toista iltapalaksi, jos siis kaupasta löytyy.
Tein molempia jo viime viikolla ja se mitä menee kaupaksi, on syöty ja loput heitin menemään. Runebergintortuilla ei ollut kovin menekkiä (Tiesinkin sen, mutta kun niitä täytyy aina tehä maistiaisiksi:), pullat meni jokseenkin kaikki. Meillä vaan ei kukaan ole perso tollaselle makealle, niin vähän turhaa on niitten leipominenkin. Mielummin kuitenkin leivon itse kuin ostan kaupasta.
Laskiaispullat leivottiin sunnuntaina ja eilen syötiin viimeiset. Eilen illalla tein satsin Runebergintorttuja tälle päivälle :)