Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on epäilyttävän paljon noita " 4 lapsen äitejä"

Vierailija
04.02.2008 |

Huvittavaa, kun osa luulee vakuuttavansa muut väittämällä mutumielipiteitään suurperheen äidin kokemuksella ilmaistuiksi. Elkää viittikö... jollain neljän alle kouluikäisen lapsen äidillä ei ole edes aikaa palstailla täällä. Eikä hän ainakaan lausu niin typeriä mielipiteitä kuten että " kun heti jää ekan nuhan aikaan kotiin hoitamaan palkattomalle lastaan, niin pysyvät terveempinä" .

Juu, ja äiti on kohta työpaikkaa vajaa, jos on neljän lapsen takia palkattomilla ja saikuilla ;D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi isointa on kyllä jo koulussa (eka ja tokaluokalla), mutta nelivuotiaani puuhastelee paljon itsekseen ja vauvahan nukkuu hyvät päikkärit.

Kotitöillekin jää aikaa vallan mainiosti. =)

Se on vaan se, miten sen aikansa oppii monen lapsen äitinä organisoimaan.

Vierailija
2/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen lapsen jälkeen minulla ei muulle ollut aikaa kuin sille vauvalle. En ymmärrä, miten muka kädet oli jatkuvasti täynnä hommia ja sitä vauvanhoitoa riitti aamusta iltaan. Omaa aikaa ei jäänyt ollenkaan niinkuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku yrittää pönkittää oman väitteensä painoarvoa keksimällä itselleen koulutuksen, jota oikeasti ei ole.

Joskus joku yrittää pönkittää mielipidettään lapsista väittämällä, että omaa hurjan kokemuksen esim. päivähoidosta tai siitä, että itsellä on monta lasta.

Mitä milloinkin.

Sinänsä minäkään en usko, että kukaan monen lapsen äiti oikeasti voi olla töistään kotona aina, kun jollain lapsista on pikkuisen nuhaa. Tai sanotaan nyt ainakin niin, että onnittelut sellaisesta työpaikasta, josta sopii olla poissa suuren osan talvea...

;=D

Vierailija
4/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on aikaa roikkua netissä, kun muksut katsoo lastenohjelmia. Tosin ekaluokkalainen esikoinen kärttää koneelle pääsyä, joten kohta on lopetettava.

Niin mutta siis en olekaan töissä vaan toistaiseksi ihan kotiäiti.

Vierailija
5/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei kerta kaikkiaan ole aikaa eikä kiinnostusta/jaksamista tällaiseen turhaan nettailuun.

Vierailija
6/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka jopa luettelevat: meille syntyi lapset järjestyksessä tyttö-poika-tyttö-7 poikaa-tyttö. Luulisi tuosta äkkiä tuttujenkin tunnistavan, tai ehkä nämä eivät välitäkään anonyymiydestä...

Vierailija
7/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten välillä illalla lasten mentyä nukkumaan. Aika hassut kuvitelmat teillä on monen lapsen kanssa elämisestä, koko ajanko tässä pitäisi juosta paikasta toiseen? Meillä 6, 4, 2-vuotiaat ja vauva 1 kk.

Vierailija
8/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kuus lasta ja aina välillä on aikaa roikkua täälläkin

Vierailija
9/12 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä järjestää aikaa sille mistä tykkää. Minä en lue seiskaa tai muita höpölehtiä, mutta käyn huvittamassa itseäni näillä av:n jutuilla. Enkä muutenkaan päivisin saa sitä kuuluisaa omaa aikaa, kun mies on yrittäjänä aina töissä, joten tämä on sitä minun aikaani. Ja lapset leikkivät tuossa lähellä mitä leikkivät, joskus riekkuvat sylissäni kun olen koneella. Ai niin, kaksihan on jo arkisin koulussa lyhyitä päiviä.

Vierailija
10/12 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs sille mahtaa että sä et pärjää sen yhdenkään kans

Vierailija
11/12 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan nuhapotilasta! ;0)

Vierailija