Ydinfyysikko juo mehua hetken.
Kommentit (15)
tai jotain muuta sellaista ilmassa, kun mua naurattaa tämmönen ketju jota en edes ymmärrä..!
tilaa vaan nyt isotoopin, kun edellinen näyttää jo puoliintuneen.
Pave
pitkästä aikaa kunnolla. Mitä lie kertoo mun huumorintajusta? Mikä hemmetin ydinfyysikko.. :) :)
Ei tartte kovin kummosta sanoa niin mä repeän.
Vierailija:
tilaa vaan nyt isotoopin, kun edellinen näyttää jo puoliintuneen.Pave
naurattaa. Vika taitaa olla MUN huumorintajussa ku naurattaa aivan sikana vaikka en tajua koko juttua :)
Kysyin yhtenä iltana mieheltäni että mikä voisi olla kiinnostava aihe tänne. En muista miksi puhuimme ydinfyysikoista, mutta mies sanoi että " tämä ydinfyysikko juo nyt mehua hetken" ja otti ryypyn lasistaan. Jostain syystä kirjoitin sen sitten tänne. Hyvä jos jollekulle on ollut hauskuutusta. AP
Nyt naurattaa vaan vielä enemmän kun selvisi jutun alkuperä. Kiva tietää että on muitakin pelleileviä pariskuntia kuin me!
No, totta puhuen vaihdoin alaa jo monta vuotta sitten, mutta alkuperäiseltä koulutukseltani olen kyllä ydinfyysikko.
päivällä naureskeli. Kaiken huippu että vielä oikea ydinfyysikkokin paikalla! Tämä on käsittämättömin ja hauskin ketju aikoihin. Mukavaa perjantaita kaikille, toivottavasti kirjotatte tänne vielä lisää!
ettei sillä aikaa tule lähistöllä räjähdystä, vaikkapa siitä, että joi viimeiset tipat!