Respectan sandaalit verrattuna Davisin sandaaleihin? Ja muutakin huhuilua tukevista kengistä..
Pojalle tukevat umpikannalliset sandaalit haussa kokoa 33, tähän asti on käytetty Davisia mutta sitä ei enää valmisteta enkä ole missään kaupassa enää jäännöskokojakaan nähnyt (jos joku on sattunut näkemään noita vielä viime aikoina kaupassa niin kerro ihmeessä!).
Ja ainoat mitkä olen löytänyt tuota Davisia vastaavat ovat Respectalla, nettisivuillaan näyttää olevan useampikin malli, mutta useimpien hinnat järkyttäviä (300 euron kieppeillä!!), mutta yksi sininen malli näyttäisi olevan 85 euroa minkä vielä kukkaro juuri ja juuri kestäisi.
Mahtavatkohan nuo sandaalit olla aika Davisia vastaavat, katselin että näyttävät tulevan nilkasta aika ylös, mikä on sinänsä oikein hyvä mutta tulevatkohan vielä ylemmäs kuin Davisit, voi näet olla vaikea saada 8-vuotias käyttämään noita sandaaleja jos ulottuvat puoleen sääreen (hieman kärjistettynä).
Eli jos jollain kokemusta noista sandaaleista niin kokemukset otetaan ilolla vastaan samoin kuin vinkit mahdollisista muista tukevista sandaalimerkeistä noin isossa koossa.
Sitten vielä pitäisi löytää myös nilkkaa tukeva kävelykenkä koossa 33, osaisiko siihen kukaan antaa vinkkiä? Nekin on aiemmin olleet Davisit enkä muuta vastaavaa merkkiä noin isossa koossa ole löytänyt.
Iso kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa!
Kommentit (6)
Mutta ihanaa jos onnistuisit pelastamaan pulasta.
Nuo käyttämättömät kengät kiinnostaisivat erityisesti, ja kyllä nuo sandaalitkin jos vaan ovat hyväkuntoiset käytetyt.
Laitatko meiliä es2@luukku.com
Richteriltä en ole ainakaan nähnyt sandaaleja kuin kokoon 26, saattaahan olla että tekevät isompia mutta eivät täällä kaupoissa myy kuin noita pieniä.Ainakin niin ihmetteleviä katseita olen kenkäkaupoissa saanut osakseni kun olen kysellyt nilkkaa tukevia sandaaleita/kenkiä koossa 33... Olen jo välillä luullut että olemmeko ainoita Suomessa jotka tarvitsevat moisia kenkiä. Meille ne olisivat eritysen tärkeitä kun pojalla tukipohjalliset ja kaikenlaista ongelmaa jalkojen kanssa.
Hämärä mielikuva sanoisi, että noita isompia sandaaleita olisi näkynyt Kenkä-Pertissä. Kannattaa ehkä soittaa sinne ja kysyä että onko heillä.
Laitan sulle sähköpostia, heh, ne taitaa olla aina nämä samat tyypit, jotka tykkää hyvistä kengistä ;-)
Täällä myös kaipaillaan tietoa nilkkaa ja kantapäätä tukevista sandaaleista. Onko niitä olemassa muualla kuin edellä mainituissa kaupoissa?? Ja myös kokemuksia noista Respectan sandaaleista.
Satuin viime kesäksi löytämään yhdet Davisit, mutta niitähän siis ei enää saa. Kaikki kenkäkaupat on tosiaan kierrelty ja kyselty ja eioota saatu vastaukseksi.
Meillä myös jalkaongelmia ja tukipohjalliset, joten tarpeeseen tulisivat.
Me olemme viime kesät ostaneet pojalle Kenkä-Pertistä kyseiset sandaalit, viime kesän koko oli 30. Kyselin jo valmiksi viime vuonna tuleeko isompia ja lupasivat tilailla isompia kokoja myös täksi kesäksi.
Hintaa näillä sandaaleilla oli muistaakseni n 70e tai hivenen alle.
Itse tykkään näistä Richterin sandaaleista enemmän, ovat jotenkin vevyemmän oloiset ja tukipohjallinen mahtuu hyvin näihin silti. Väreinä oli tummansininen ja punainen jossa kukkia.
A
Meillähän ollaan oltu aina hulluna hyviin ja myös nilkkaan asti tuleviin kenkiin. Pojalla oli esikoulussakin vielä Davisin sandaalit. Minusta vastaavia kenkiä on nykyään Richterillä.
Niin ja jos käytetyt kelpaavat, niin meillä on muuten pieneksi jääneet 33 koon Davisin sandaalit ja yhdet Davisin nilkkaan asti tulevat kävelykengät kokoa 35 ja nämä viimeiksi mainitut on ihan käyttämättömät, kun olivatkin pienemmät minusta kuin mitä koko antoi ymmärtää, niin jäivät kaappiin odottamaan jalan kasvua ihan turhaan.