Selittäkää mulle mitä noi Reimatecit on ja miks niistä täällä aina vouhotetaan?
Olen vauvakuumeilija Espoosta, eli en tiedä näistä jutuista mitään...
Kommentit (15)
Itse olen ostanut Reimatec haalareita, Remua, Lenneä ja Lassieta. Lassieta ja Remua en osta enää.
että yksi parhaimmista. On ehkä joskus ollut, mutta nyt........
luulevat olevansa jotain " parempaa" porukkaa tai rikkaita..
Olen ompelija ja ostan netistä Reimatecin kangasta ja teen muksuille omat reimat murtohintaan.
:D :D
eihän sinulle voi kun nauraa!
nuo pitävät vettä (en tarvitse lapsille erillisiä sadevaatteita), ovat helppo suihkuttaa puhtaaksi (ei tarvitse laittaa usein pesuun) ja helppo saada kuivaksi (nyt kun saa kuivattaa kuivausrummussa). Alesta ostan aina haalarit ja koska ovat hyvin kestäneet siirtyvät sitten lapselta toiselle. Lisäksi noita saa lähimmästä kaupasta niin ei tarvitse kulkea kaukaksi vaate ostoksille. Muita haalareita ei juuri meidän kylältä saa. Tykkään kyllä yhtä paljon myös Lennen ja Jonathanin haalateista jotka ovat edullisempiakin mutta niitä ei täältä valitettavasti saa.
Älä osta. Osta Rasavilliä jos haluat hyvän tuotteen ja SUOMALAISEN.
meillä päin se tavallisin päiväkoti-ikäisten haalarimerkki. Etuina muihin vedenpitäviin haalareihin se, että ne voi rumpukuivata, kun taas muut merkit ovat erittäin arkoja lämpimälle ja menevät pilalle kuivauksessa. Tavallisen Reimatec-talvihaalarin normaalihinta on n. 130 euroa ja erityisen kestävästä kankaasta tehdyn Reimatec+:n normaalihinta n. 170 euroa. Alennuksista tietenkin saa halvemmalla.
Tällä palstalla on ihmisiä, jotka kuvittelevat, että kyseiset haalarit lapselleen ostaneet pitävät haalareitaan erityisen hienona, mutta ei se oikeasti niin ole, vaan haalareita ostavat ihan tavalliset ihmiset, jotka eivät kuvittele Reimatec-haalareista mitään muuta, kuin että ne pitävät lapsen kuivana ja lämpimänä.
Muitakin ihan hyviä vedenpitäviä haalareita on, mutta monien niiden saatavuus on huono muualla kuin pääkaupunkiseudulla (ja monien sielläkin) ja tosiaan muissa ei vielä taida olla tuota rumpukuivatus mahdollisuutta.
Salli mun nauraa. Jopa minulla, yh:lla on vara ostaa moiset vermeet kahdelle lapselleni.
ei siinä sen kummemepaa.
Jokapaikassa niistä kouhotetaan ja sen perusteilla tehdään ostopäätös. Ihan yhtä hyviä vastaaviakin tuotteita löytyy. Reiman markkinointi on vain purrut todella hyvin.
Ticket to heavenit ovat olleet muotia, mutta ovat jo vähän pois muodista. Nyt taitavat muotia olla IdaT:n vaatteet. Reimatec on niin last season, että ei tosikaan ;)
No, joka tapauksessa reimatecit ovat siis lasten kalvovaatteita, joiden suosio perustuu hyvään maineeseen ja hyvään saatavuuteen. AV-palstalla niitä inhotaan, mutta oikeassa elämässä niillä on paljon ystäviä. Minullakin on ollut hyviä kokemuksia Reiman ulkovaatteista leikki-ikäisellä ja hänet puen varmaankin ensitalveksikin Reiman vaatteisiin, ellei tuo rumpukuivausominaisuus tule muihinkin. Pienimmäiset ovat ensi talvena reilu vuotiaita ja heidän kohdallaan saatan valita jonkun muunkin ratkaisun. Tänä talvena pärjäävät vielä mainiosti äitiyspakkausten haalareilla.
Vierailija:
ei siinä sen kummemepaa.
Jokapaikassa niistä kouhotetaan ja sen perusteilla tehdään ostopäätös. Ihan yhtä hyviä vastaaviakin tuotteita löytyy. Reiman markkinointi on vain purrut todella hyvin.
Ärsyttävää tuollainen ajattelu vanhemmilta. Siitähän lapsetkin oppii, että ihmisiä arvotetaan rahan perusteella. Kyllä rikaskin voi olla hyväsydäminen ja köyhempi ilkeä ja päinvastoin.
Mutta takaisin haalareihin...tietääkö kukaan milloin keväthaalarit tulevat myyntiin?
Miksi kaikesta pitää vääntää parempi/huonompi, rikas/köyhä vertailu? Lapsista nyt kyse ja siitä mitkä todettu hyviksi haalareiksi.
Minusta 170 e on ihan ok hinta mistä tahansa ulkoiluvaatteesta.
ap
Ja kalliskin.