Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte meidän perheestä, jos tulisitte käymään?

Vierailija
04.02.2008 |

Meillä ei ole olohuoneessa kirjan kirjaa näkyvissä. Pöydältä voi bongata Hesarin, talous-, viini-, sisustus- ja vauvalehtiä. Kirjat ovat kirjakaapissa puisten fläppiovien takana piilossa (ammattikirjallisuutta, dekkareita, historiaa, elämänkertoja, kasvatusoppaita, keittokirjoja, lasten kirjoja ja sieltä löytyy myös enin viihde-elektroniikka sekä CD:t, vinyylit, VHS:t ja DVD:t). Näkyvillä on vain TV (vanha, tomiva, paksu) ja kannettava tietokone. Sisustuksesta ei nyt sen enempää kuin että se on klassinen nykyaikaan vietynä. Näillä tiedoilla mitä tulisi mieleen?

Tulisiko mieleen, että olemme jotenkin ankeita? Emme kuuntele musiikkia tai lue kirjallisuutta... vaikka itseasiassa juuri nämä ovatkin harrastuksiamme. Emme vaan viitsi olla pyyhkimässä pölyjä ja siksi kaikki on hyvin suojattuna fläppiovien takana. Näkyvillä on lasivitriineissä lähinnä lasiesineitä ja valokuvia. Lisäksi viherkasveja ja akvaario.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en pidä ihmisistä niiden olohuoneen perusteella vaan ihmisistä itsestään. Lasiesineet lasivitriinissä on silti todella paha. Mutta jos olet mukava ja fiksu ja kanssasi voi jutella - kestän sen kyllä.

Vierailija
2/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto on meidän juttu. Kirjat, lehdet, cd:t, dvd:t, videot saa sieltä niin näppärästi ja ilmaiseksi.

t. ei ap vaan joku toinen jonka kotona ei lukemisen harrastus ja intohimo näy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luenko vai enkö. Jotkut ihmiset nyt vaan eivät jätä kirjastoaan näkyville (toiseen ketjuun viitaten). Jotkut käyvät kirjastossa...

Ap

Vierailija
4/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki henkilökohtainen (ne kirjat ja levyt jne) on noin tarkkaan koottu pois näkyviltä. Tuommoinen kliinisyyden hakua ja peitteleminen voi olla vain syvää häpeää itseä kohtaan... Teillä on hirveä halua olla hienompia kuin olettekaan. Siksi teillä jätetään ruokaviini ja sisustuslehdet pöydälle, mutta pannaan kirjat kaappiin.

Vierailija
5/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kyllä kirjojen kuuluu olla esillä - korkeintaan lasiovien esillä. Tai siis että minä satun pitämään kirjoista niin ihmeellisen paljon, että en missään tapauksessa itse piilottaisi niitä. Meillä osa on avoimissa kirjahyllyissä ja osa lasiovien takana.

Vierailija
6/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetaan kyllä paljonkin ja dvd:tä katsellaan, mutta ei meillä ole mitään intoa niitä levyjä ja kirjoja pitää näytillä. Se on rumaa jo ihan sisustuksenkin kannalta.

Meillä kanssa kaikki " piilossa" , pysyy paikat siistimpänä ja on tilaa kauniille sisustus yksityskohdille.

Vierailija
7/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta emme tunnista itseämme. Meillä kaikki on piilossa ihan käytännön syistä. Pienet lapset ja vähemmän siivottavaa. Alle 3 v lapset eivät saa kaappejamme auki mikä ilahduttaa meitä suuresti. Lehtiä lueksin hetkittäin, joten niiden on kätevää olla näkyvillä.

Ap

Vierailija
8/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kirjat voisi jättää pölyyntymäänkin, mutta tarkoitus on muistaa sulkea ne (ovat kyllä välillä aukikin). Pitäisiköhän aina kipaista avaaamaan joku luukku kun tulee vieraita;)

Ap

Vierailija
9/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdet ovat esillä, koska luet niitä, mutta kirjat ovat oven takana - koska niitä ei lueta?

Ei se minust aole kovin kummoinen kirjaharrastus, jos tarkoitus on vain omistaa niitä, eikä lukea...

Vierailija:

josta emme tunnista itseämme. Meillä kaikki on piilossa ihan käytännön syistä. Pienet lapset ja vähemmän siivottavaa. Alle 3 v lapset eivät saa kaappejamme auki mikä ilahduttaa meitä suuresti. Lehtiä lueksin hetkittäin, joten niiden on kätevää olla näkyvillä.

Ap

Vierailija
10/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla teille kylään? :) Tuollaisen sisustuksen haluaisin itsekin eli mahdollisimman paljon " romua" ovien taakse piiloon.

Vierailija
11/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka sen on taas jättänyt auki!

T: 10, ei ihan tosissaan liikkeellä

Vierailija
12/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin 2m mitkä niin näet sen.

Ap

Vierailija
13/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä menen kylään, niin en mä kyttää toisten hyllyjä et lukeeko ne vai ei ja mitä niillä on kaapeissa. Mua ei kyllä tommonen kiinnosta! Ei meilläkään kirjat esillä ole, pölyjen takia.

Jokainenhan sisustaa oman kodin näköisekseen.

Vierailija
14/14 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa! Meillä on kirjat, elektroniikka, levyt ynnä muu sälä kaikki kätevästi piilossa ovellisissa seinähyllyissä ja senkeissä sekä vaatehuoneessa. Esillä on vain tv ja makuuhuoneessa sängynpäädyssä sijaitsevilla hyllyillä pieni valikoima kirjoja (sellaisia, joita juuri luetaan tai joihin - kuten parhaisiin runo- tai elämänkertateoksiin - haluaa palata usein).

Ei kai sisustusmaku, joka meillä ainakin on aika minimalistinen, liity muihin harrastuksiin? Jotkut naulaa surffilautansa seinälle, joillakin se on varastossa odottamassa surffikeikkaa. Minä pidän kirjani ja levyni kaapeissa, sillä minulle ne ovat sisältö- ei sisustuselementtejä.

Mutta ei meillä kyllä samalta taida näyttää kuin ap:n kotona. Lasiesineitä, lasivitriinejä tai viherkasveja emme harrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän